De grote wielren quiz!
Tja, met cqranking.com is het lastig om nog een goeie vraag te bedenken. Hierbij toch een poging:
In 1998 was er een kopgroep tijdens de Tour de France, met daarin Elli, Lelli en Belli! Een dergelijke kopgroep zou met het huidige peloton ook kunnen ontstaan. Welke drie renners kunnen nu voor zo'n poëtische kopgroep zorgen?
In 1998 was er een kopgroep tijdens de Tour de France, met daarin Elli, Lelli en Belli! Een dergelijke kopgroep zou met het huidige peloton ook kunnen ontstaan. Welke drie renners kunnen nu voor zo'n poëtische kopgroep zorgen?
Het zooitje renners dat Sanchez heet?
haha, in principe goed, maar niet de renners die ik bedoel (ik zoek ook niet de familie Kreder).
Bij de drie renners die ik zoek, is het exact hetzelfde als bij Elli, Lelli en Belli, dus één renner heet enkel het rijmende deel, de andere twee hebben daar één letter voor.
Bij de drie renners die ik zoek, is het exact hetzelfde als bij Elli, Lelli en Belli, dus één renner heet enkel het rijmende deel, de andere twee hebben daar één letter voor.
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Een kopgroep met:
OSS Daniel
GOSS Matthew
VOSS Paul
OSS Daniel
GOSS Matthew
VOSS Paul
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
[quote="rob74"]dan ook Theo Bos er ook wel bij
samen met "the Boss"[/quote]
Ik hoor nu Maarten Ducrot al stotteren als hij die kopgroep moet aankondigen
samen met "the Boss"[/quote]
Ik hoor nu Maarten Ducrot al stotteren als hij die kopgroep moet aankondigen
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Leuke vraag trouwens! Die site www.cqranking.com kende ik nog niet, was erg handig voor deze vraag.
Anyway, ik ga broeden op een nieuwe vraag.
Anyway, ik ga broeden op een nieuwe vraag.
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Welke toekomstige ronderenner pakte als neo prof bijna zijn eerste grote zege in een najaarsklassieker voordat een nogal pijnlijk geval van materiaalpech hem uitschakelde?
Laurent Fignon, Parijs-Tours, gevalletje crankbreuk ?