Barplugs4u
Hallo,
Heeft er iemand ervaringen met dit bedrijf?
Ik heb namelijk een maand gelede een paar cervélo stuurdoppen besteld, maar deze zijn nog steeds niet aangekomen. Het geld van de visa-kaart daarintegen is er al geruime tijd afgegaan... :s
Ik heb intussen al een mailtje gestuurd naar het bedrijf, maar nog geen antwoord gekregen.
Hoe pak ik dit probleem best aan?
Alvast bedankt
Heeft er iemand ervaringen met dit bedrijf?
Ik heb namelijk een maand gelede een paar cervélo stuurdoppen besteld, maar deze zijn nog steeds niet aangekomen. Het geld van de visa-kaart daarintegen is er al geruime tijd afgegaan... :s
Ik heb intussen al een mailtje gestuurd naar het bedrijf, maar nog geen antwoord gekregen.
Hoe pak ik dit probleem best aan?
Alvast bedankt
Stockie
De naam die jij opgeeft kan ik ook niet vinden....verkeerde spelling denk ik maar wat is het volledige adres.
Als het dezelfde is waar ik heb besteld kan er idd wel eens een maand overheengaan voordat je een paar hobby doppen krijgt. Waarschijnlijk gemaakt door moeder de vrouw en uitgeknipt door zijn dochter en van lijm voorzien van zijn zoon....Ziet er niet uit!
Als het dezelfde is waar ik heb besteld kan er idd wel eens een maand overheengaan voordat je een paar hobby doppen krijgt. Waarschijnlijk gemaakt door moeder de vrouw en uitgeknipt door zijn dochter en van lijm voorzien van zijn zoon....Ziet er niet uit!
"Try not. Do or do not......there is no try"
je hebt gelijk. er zat een foutje in de naam. Dit is het juiste adres: http://www.barplugs4u.com/page/page/1025941.htm
Stockie
volgens mij is er een keer een gezamenlijke bestellng geinitieerd door een aantal forumleden, zie http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=20849
maar ik zie niet of dit wel of niet is doorgegaan?
maar ik zie niet of dit wel of niet is doorgegaan?
Ik weet het zeker denk ik
10 augustus besteld en nog steeds niets ontvangen. Gelijk een bevestiging per email gekregen en het geld afgeschreven. Ik heb tot op heden nog niets van ze vernomen, zelfs niet na 2 emails en inspreken op het antwoordapparaat.
Ik hoop dat mijn geld niet in rook op gaat, kan een bestelling gezien bovenstaande niet aanraden.
Ik hoop dat mijn geld niet in rook op gaat, kan een bestelling gezien bovenstaande niet aanraden.
PIJN is onontkoombaar, LIJDEN is een keuze.
Spijtig om dat te horen Edgroen.
Als het een troost mag zijn, ik heb ook nog steeds niets vernomen. Ik heb ondertussen al een aantal mails gestuurd, allen zonder antwoord. Volgende stap is om eens te bellen naar het bedrijfje. Hopelijk krijg ik langs deze weg wel antwoord...
Als het een troost mag zijn, ik heb ook nog steeds niets vernomen. Ik heb ondertussen al een aantal mails gestuurd, allen zonder antwoord. Volgende stap is om eens te bellen naar het bedrijfje. Hopelijk krijg ik langs deze weg wel antwoord...
Stockie
De advertentie van Barplugs staat nu ook op de frontpage van Fiets.
Ik heb net geprobeerd om een setje Campa plugs te bestellen, maar met Paypal lukt het me niet.
Ik krijg als error dat de verkoper geen Paypal betalingen meer kan ontvangen.
Misschien een idee om eerst iets te controleren wanneer er een advententie geplaatst wordt?
Eerst de bovenstaande reacties (Edgroen)en dan mijn probleem.
Ik heb net geprobeerd om een setje Campa plugs te bestellen, maar met Paypal lukt het me niet.
Ik krijg als error dat de verkoper geen Paypal betalingen meer kan ontvangen.
Misschien een idee om eerst iets te controleren wanneer er een advententie geplaatst wordt?
Eerst de bovenstaande reacties (Edgroen)en dan mijn probleem.