Beste Kenners,
Ik heb ruim 1 jaar een Polar CS200CAD, altijd werkte het ding goed, tot voor een paar weken, problemen, ook hierover op dit forum wat gevraagd. Kreeg diverse reacties.
M'n CS200 verzonden naar Polar voor reparatie, ik krijg h'm gisteren terug, een paar keer gebeld, keurig werd ik te woord gestaan, hij was gemaakt zei men.
Nieuw binnenwerk.
In het doosje m'n CS200 + hartslagmeter + faktuur van € 7,-- WAT ZIE IK!!!!
de CS staat aan, in een voor mij vreemde stand, en weer de zelfde problemen,
als ik alles weer installeer (leeftijd, gewicht, wielmaat,tijd,datum etc.) en ik zet m'n uit, dan springt hij vanzelf weer aan.
In de stand TRIP, met veel moeite krijg ik h'm weer uit (echt de truckendoos open trekken, batterij eruit halen) weer wachten (2-3 uur) en weer proberen en alles komt weer terug met de zelfde problemen.
KENNEN JULLIE DIT!!!, Geef advies, weer terug sturen naar POLAR, (garrantie = 2 jaar) of adviseren jullie een ander merk te kopen die deze kuren niet heeft, ik heb er voor betaald € 129,95. (Futurumshop).
Dus rond dit bedrag blijven met advies voor een ander merk met de zelfde mogelijkheden.
Polar CS 200 CAD of anders ????
Tja daar zijn al pagina's over volgeschreven.
Polar staat helaas niet bekend om zijn "service"....
Polar staat helaas niet bekend om zijn "service"....
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
- christoffel
- Forum-lid
Dat klopt. Over de service van Polar ben ik ook niet te spreken.
Ze doen dingen waar je niet om hebt verzocht en omgekeerd, maar berekenen wel kosten.
Zo werd bij mij een batterij verwisseld a raison van een tientje. Kom ik uit een ei of zo? Een van de redenen om Polar te kiezen was het zelf kunnen wisselen van de batterij...
Ik had daar niet om gevraagd!
Wat betreft de problemen, die ken ik gelukkig niet. Als hij nog in de garantie valt, gewoon terug sturen en o.a. verzendkosten terug eisen. Ik geef je weinig kans, want ze zijn daar verre van welwillend, maar ik zou het zeker proberen.
Ze doen dingen waar je niet om hebt verzocht en omgekeerd, maar berekenen wel kosten.
Zo werd bij mij een batterij verwisseld a raison van een tientje. Kom ik uit een ei of zo? Een van de redenen om Polar te kiezen was het zelf kunnen wisselen van de batterij...
Ik had daar niet om gevraagd!
Wat betreft de problemen, die ken ik gelukkig niet. Als hij nog in de garantie valt, gewoon terug sturen en o.a. verzendkosten terug eisen. Ik geef je weinig kans, want ze zijn daar verre van welwillend, maar ik zou het zeker proberen.
Gang is alles...
-
- Forum-lid
kijk na of er een service-post in je buurt is en stap er zelf binnen. Lukte goed bij mij
Ik heb zelf wel geen Polar maar het Belgische Polar Sercive Center in Dendermonde blijkt veel beter te werken. Nog nooit gelezen dat men er moest betalen voor een batterij. Je leest regelmatig dat er mensen hun toestelletje opsturen maar zo goed als nooit dat er nadien nog problemen en of kosten zijn.