plaatsnaam bij de foto's
Dat gaan we niet doen, maar je mag altijd even mailen als je van een bepaalde foto wilt weten waar deze gemaakt is (redactie@fiets.nl). Vaak heb ik hem zelf gemaakt, en anders kan ik zo voor je achterhalen waar hij vandaan komt.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Freerider"]Dat gaan we niet doen,
[/quote]
wrom nie ?
[/quote]
wrom nie ?
-
- Forum-lid
wat een raar blad is die fiets toch, wel een foto plaatsen maar niet vermelden waar hij gemaakt is ? ik snap het echt niet meer, neem een voorbeeld aan het blad roadbike.de .
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="TiesT"]Maar misschien vind de fotograaf het wel fijn als z'n naam bij zijn materiaal staat;) [/quote]
Je ziet in veel bladen dat onder de grote kop van het artikel al de naam van de auteur staat, soms ook die van de fotograaf.
Maar het lijkt me een kleine moeite om onder in de foto een regel te plaatsen met de locatie en/of naam fotograaf.
misschien frist het de layout van het blad en daarmee de beleving wel een beetje op, nu vind ik de layout vrij saai, plaatje lap/tekst/plaatje.
iets meer flashy zou geen kwaad kunnen.
my 2 cents...
Je ziet in veel bladen dat onder de grote kop van het artikel al de naam van de auteur staat, soms ook die van de fotograaf.
Maar het lijkt me een kleine moeite om onder in de foto een regel te plaatsen met de locatie en/of naam fotograaf.
misschien frist het de layout van het blad en daarmee de beleving wel een beetje op, nu vind ik de layout vrij saai, plaatje lap/tekst/plaatje.
iets meer flashy zou geen kwaad kunnen.
my 2 cents...
[quote="SuperGrover1"][quote="Freerider"]Dat gaan we niet doen,
[/quote]
wrom nie ?[/quote]
Ja Wesley, waarom niet???? Ik zie tot op heden geen legimtieme reden.
Wellicht ook weer een verborgen Mod pact zoals met Vos? (Ja, als je wilt kan ik je dat 'bewijs' overhandigen.
Het lijkt de regering Balkenellende hier wel de laatste tijd.
Zorro
[/quote]
wrom nie ?[/quote]
Ja Wesley, waarom niet???? Ik zie tot op heden geen legimtieme reden.
Wellicht ook weer een verborgen Mod pact zoals met Vos? (Ja, als je wilt kan ik je dat 'bewijs' overhandigen.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="ZorroI"][quote="SuperGrover1"][quote="Freerider"]Dat gaan we niet doen,
[/quote]
wrom nie ?[/quote]
Ja Wesley, waarom niet???? Ik zie tot op heden geen legimtieme reden.[/quote]
Zeg maar Edwin
[quote="ZorroI"]
Zorro [/quote]
Wat een mooie complot-theorie Adam Curry fan?
De reden dat we het niet doen is dat we denken dat er niet zoveel belangstelling voor is, en dat het niet "niet zoveel werk" is.
Fiets wordt al 25 jaar gemaakt zonder dat er vermeld wordt op welke plek de foto's gemaakt zijn. In al die jaren is er bij mijn weten niet met enige regelmaat gevraagd waar foto's gemaakt zijn. In de drie jaar dat ik bij Fiets werk is het me nog nooit gevraagd. Dit terwijl we toch echt goed te bereiken zijn, we krijgen ontzettend veel mail en telefoon over andere onderwerpen (waar we overigens erg blij mee zijn!)
Ik geef hierboven al aan dat je mij altijd even mag mailen als je van een bepaalde foto wilt weten waar deze gemaakt is.
Mocht mijn mailbox nu helemaal vol gaan lopen de komende tijd dan kunen we bij een volgende remake van de Fiets-layout deze opmerking misschien wel meenemen.
[/quote]
wrom nie ?[/quote]
Ja Wesley, waarom niet???? Ik zie tot op heden geen legimtieme reden.[/quote]
Zeg maar Edwin
[quote="ZorroI"]
Zorro [/quote]
Wat een mooie complot-theorie Adam Curry fan?
De reden dat we het niet doen is dat we denken dat er niet zoveel belangstelling voor is, en dat het niet "niet zoveel werk" is.
Fiets wordt al 25 jaar gemaakt zonder dat er vermeld wordt op welke plek de foto's gemaakt zijn. In al die jaren is er bij mijn weten niet met enige regelmaat gevraagd waar foto's gemaakt zijn. In de drie jaar dat ik bij Fiets werk is het me nog nooit gevraagd. Dit terwijl we toch echt goed te bereiken zijn, we krijgen ontzettend veel mail en telefoon over andere onderwerpen (waar we overigens erg blij mee zijn!)
Ik geef hierboven al aan dat je mij altijd even mag mailen als je van een bepaalde foto wilt weten waar deze gemaakt is.
Mocht mijn mailbox nu helemaal vol gaan lopen de komende tijd dan kunen we bij een volgende remake van de Fiets-layout deze opmerking misschien wel meenemen.