Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
16 apr 2010 11:27
nicovandijk schreef:Sorry, maar ik vind die moozes fietsen echt geen porem. Wie is er trouwens op die naam "Moozes" gekomen...? In mijn ogen is dit echt een plakmerk, als je goedkoop wilt kan je deze frames ook bij andere shops zonder Moozes erop voor een stuk minder krijgen.
Maar goed, smaken verschillen.
Weet wat je op je nek haalt met deze uitspraak:D
-
nicovandijk
- Forum-lid
nicovandijk
16 apr 2010 13:36
TiesT schreef:nicovandijk schreef:Sorry, maar ik vind die moozes fietsen echt geen porem. Wie is er trouwens op die naam "Moozes" gekomen...? In mijn ogen is dit echt een plakmerk, als je goedkoop wilt kan je deze frames ook bij andere shops zonder Moozes erop voor een stuk minder krijgen.
Maar goed, smaken verschillen.
Weet wat je op je nek haalt met deze uitspraak:D
Ik merk het, krijg net een PM van Peerke.... Volgens mij is de Moozes (spam) op de teentjes getrapt.
Zoals gezegd, ik geef mijn mening en vind de manier van Marketing via dit forum van Moozes helemaal niets. Ik respecteer zeker de mening van anderen, als je lekker op een Moozes fietst moet je die zeker kopen. Ik heb er geen lekker gevoel bij. Maar ja, ik koop een te zwaar frame voor teveel geld....
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
-
eelcoz
eelcoz
16 apr 2010 13:41
Verrassend...
-
mark2009
- Forum-lid
mark2009
16 apr 2010 23:17
Ach ja, Pinarello, Moozes, ... als ik het forum mag geloven is het één natte pot uit China, ...
Alleen is in dat opzicht de Moozes net iets goedkoper, ...
Toch, ...?
mark the ride
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
16 apr 2010 23:23
nicovandijk schreef:
Ik merk het, krijg net een PM van Peerke.... Volgens mij is de Moozes (spam) op de teentjes getrapt.
Zoals gezegd, ik geef mijn mening en vind de manier van Marketing via dit forum van Moozes helemaal niets. Ik respecteer zeker de mening van anderen, als je lekker op een Moozes fietst moet je die zeker kopen. Ik heb er geen lekker gevoel bij. Maar ja, ik koop een te zwaar frame voor teveel geld....
Haha wat een triest zooitje is het daar in Helmond toch :rolleye:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
mark2009
- Forum-lid
mark2009
17 apr 2010 01:02
Dude, ik haak af, ... Kansloos, ...
mark the ride
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
17 apr 2010 01:20
mark2009 schreef:Dude, ik haak af, ... Kansloos, ...
Wat is je probleem Mr Swevels?
-
mark2009
- Forum-lid
mark2009
17 apr 2010 11:56
Dat het hier allang niet meer over fietsen gaat maar dat er een persoonlijke vete schijnt te worden uitgevochten waar ik part nog deel aan wil hebben, ...
Dat vind ik jammer, ....
mark the ride
-
whocares
- Forum-lid
whocares
17 apr 2010 20:20
mark2009 schreef:Dat het hier allang niet meer over fietsen gaat maar dat er een persoonlijke vete schijnt te worden uitgevochten waar ik part nog deel aan wil hebben, ...
Dat vind ik jammer, ....
Idd , ik vind het ongepast dat je als moderator zo'n houding blijft houden .
ACF kan je geen 2e account aanmaken onder je eigen naam , zodat je niet als moderator reageert op maar als gewoon lid zodat je eventueel ook geschorst kunt worden.
Bovendien wordt het eens tijd voor een persoonlijk face to face gesprek met mtbfool aka Jan van Dijk of moet je de strijdbijl eens begraven.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
yesican
- Forum-lid
yesican
20 apr 2010 01:37
Who Cares en Mark2009
Ik deel jullie mening, heb al een lang niet meer gereageerd op dit forum door dit gedoe. ( de lol was ervan af) Hoop dan ook dat degene die zich ergert aan moozes zich met zijn eigen clubje bezig houdt, zodat de mensen die wel postieve ervaringen hebben met moozes of gewoon info willen hebben/delen dit ook kunnen zonder iedere keer te verzanden in welles nietes spelletjes en andere afzeikerij.
lekker effe fietsen
-
pinarello
- Forum-lid
pinarello
20 apr 2010 10:13
YesIcan schreef:Who Cares en Mark2009
Ik deel jullie mening, heb al een lang niet meer gereageerd op dit forum door dit gedoe. ( de lol was ervan af) Hoop dan ook dat degene die zich ergert aan moozes zich met zijn eigen clubje bezig houdt, zodat de mensen die wel postieve ervaringen hebben met moozes of gewoon info willen hebben/delen dit ook kunnen zonder iedere keer te verzanden in welles nietes spelletjes en andere afzeikerij.
Los van het feit wie er gelijk heeft: op een forum kun je positieve en negatieve reakties krijgen. Een oproep alleen positieve reaktie's te plaatsen lijkt mij niet zo op z'n plaats.
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
20 apr 2010 12:12
Precies en dit was bepaald niet de 1e keer dat Peerke (de broer van Jan) dit soort berichten stuurde. Gewoon een kwestie van uitproberen hoever ze konden gaan.
Maar goed Peerke heeft van het weekend z'n account laten verwijderen, dus ik denk dat er geen vervolg meer komt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’