Lance Armstrong begint weer met fietsen
Ach LA zit nu al op de home trainer met zijn arm rustend op het stuur te spinnen.
Dat gaat goed ,zelf zat ik vorig jaar op deze manier en zonder operatie mijn frustratie van me af te fietsen.
Lance kop op.....
Dat gaat goed ,zelf zat ik vorig jaar op deze manier en zonder operatie mijn frustratie van me af te fietsen.
Lance kop op.....
cornelli racing cycles Uden
-
- Forum-lid
Dario schreef:Pfff, ik had even gehoopt dat door het uitvallen van LA de buitensporige media-aandacht voor zijn persoontje wat zou luwen, maar dat blijkt voorlopig dus niet het geval...
(PS brigante di Parma: +1 )
+1
Het valt mij overigens wel op dat ie op de foto's na zijn valpartij astana kleding draagt en niet dat spuuglelijke livestrong pakje.
Had ie toch wat beter op moeten letten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Swiss Moped schreef: +1
Het valt mij overigens wel op dat ie op de foto's na zijn valpartij astana kleding draagt en niet dat spuuglelijke livestrong pakje.
Misschien dat hij een officiële wedstrijd aan het rijden was en dus gewoon Astana kleding aan moet hebben? Andere kleding zou boetes opleveren. Hij heeft tot nu toe gewoon iedere wedstrijd braaf in Astana kleding gereden.
Door renners zoals Armstrong blijft wielrennen interessant voor sponsoren, de hoeveelheid media aandacht die hij maakt is zo enorm.
Nou, dank u wel, meneer Rezne. Overigens mocht ik onder m'n vorige account (met bijna net zoveel berichtjes als u inmiddels geschreven heeft) al een tijdje spulletjes verkopen. Nooit gedaan overigens, en zal ik ook nu niet doen, hoor. Wees niet bang.Rezne schreef:dummy schreef:- 3
Gefeliciteerd, u bent zojuist toegetreden tot het selecte clubje leden dat spullen te koop mag aanbieden. Van harte ...
Gaat goed komen! Van twitter:
@taylorphinney qualifies 1st in pursuit worlds!! Tonight's the final vs Bobridge. 2 great young men.
ongeveer 4 uur ago from TwitterBerry
Surgery/anesthesia/jetlag = hurtin' like hell.
ongeveer 5 uur ago from TwitterBerry
On the phone with @johanbruyneel talking about how the day went.
ongeveer 20 uur ago from TwitterBerry
howdy folks. Made it thru. Took longer than we thought. Playing with my kids right. Making me feel A LOT better.
@taylorphinney qualifies 1st in pursuit worlds!! Tonight's the final vs Bobridge. 2 great young men.
ongeveer 4 uur ago from TwitterBerry
Surgery/anesthesia/jetlag = hurtin' like hell.
ongeveer 5 uur ago from TwitterBerry
On the phone with @johanbruyneel talking about how the day went.
howdy folks. Made it thru. Took longer than we thought. Playing with my kids right. Making me feel A LOT better.
Niets is wat het lijkt..
Wanneer zou de 230309 kledinglijn in de winkels liggen?
Amclassic-fan schreef:Swiss Moped schreef: +1
Misschien dat hij een officiële wedstrijd aan het rijden was en dus gewoon Astana kleding aan moet hebben? Andere kleding zou boetes opleveren. Hij heeft tot nu toe gewoon iedere wedstrijd braaf in Astana kleding gereden.
Door renners zoals Armstrong blijft wielrennen interessant voor sponsoren, de hoeveelheid media aandacht die hij maakt is zo enorm.
Arjan schreef:Natuurlijk rijd hij de Giro, daar kan hij nu tegen de buitenwereld zeggen dat er getraind wordt voor de Tour. Die wil hij en gaat hij gewoon winnen..
:rolleye: tuurlijk..
http://sportsillustrated.cnn.com/multim ... ent.1.html
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
-
- Forum-lid
Daf treks schreef:Arjan schreef:Natuurlijk rijd hij de Giro, daar kan hij nu tegen de buitenwereld zeggen dat er getraind wordt voor de Tour. Die wil hij en gaat hij gewoon winnen..
:rolleye: tuurlijk..
http://sportsillustrated.cnn.com/multim ... ent.1.html
Ja en wat wil je ermee zeggen die foto? Die is uit eind 2008...