Velodrome
-
- Forum-lid
nee, ik ga 5 oktober.. ik kon eerst niet vandaag, maar naar nu blijkt waarschijnlijk toch ..
Ben net terug.
Het was erg leuk. Voor we begonnen zag ik op tegen de steilheid van de bocht (letterlijk, toen figuurlijk.
Maar door de speelse manier van het kennismaken met de baan rijd je ineens door de bochten!
Wat ik lastig vind is het blijven opletten, als je al redelijk stuk bent op het eind, je bezig bent met de persoon voor je, en je dan ook nog moet denken aan het feit dat er iemand achter je kan zitten. Net als rijles, ik kan schakelen, ik kan sturen, ik ken de verkeersregels. Maar als het allemaal tegelijk komt, neem ik liever de bus.
En toch, het was de eerste keer, en het was leuk genoeg om nog eens te gaan.
Het was erg leuk. Voor we begonnen zag ik op tegen de steilheid van de bocht (letterlijk, toen figuurlijk.
Maar door de speelse manier van het kennismaken met de baan rijd je ineens door de bochten!
Wat ik lastig vind is het blijven opletten, als je al redelijk stuk bent op het eind, je bezig bent met de persoon voor je, en je dan ook nog moet denken aan het feit dat er iemand achter je kan zitten. Net als rijles, ik kan schakelen, ik kan sturen, ik ken de verkeersregels. Maar als het allemaal tegelijk komt, neem ik liever de bus.
En toch, het was de eerste keer, en het was leuk genoeg om nog eens te gaan.
Haar op je been
Hoi. Had een zwarte broek, zwart shirt (met een beetje wit), en redelijk ondergetatoeerde benen. Ik was die jongen die aan het eind de oefening niet zo had begrepen, en twee rondes bovenin de baan bleef rijden, en me afvroeg waarom de rest niet dichterbij kwam. Die te langzaam door de bocht ging. Die.
Haar op je been
-
- Forum-lid
Op zondag 28 september volg ik een introductietraining op het Velodrome. Nog meer forumleden aanwezig?