Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Fietskleding decathlon

Gebruikersavatar
margriet
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 25 jun 2008 15:36
Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
Contact

Gebruikersavatar margriet 07 sep 2008 02:16

Heb vorig jaar een setje (dames)winterkleding gekocht. Jasje perfect, broek matig, erg kleine zeem. Ziet er verder wel gelikt uit.
Fietsgroet,

Margriet | Les Camélias

trimike
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2006 16:58

trimike 07 sep 2008 14:09

Ik heb ooit een damesbroek met 3/4 pijp gekocht en vond de zeem waardeloos. Die heb ik er dus uitgehaald, nu heb ik een prima 3/4 overbroek die ik over mijn fietsbroek met wel goede zeem kan aantrekken.
Bij Decathlon moet je wel altijd goed passen, want de maatvoering vind ik niet altijd even goed. Helemaal als je geen standaard figuur hebt. Maar soms zit er een gelukstreffer tussen en heb je voor weinig een goed kledingstuk.

gr Karlijn (via account TriMike)

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 09 sep 2008 11:49

Heb een driekwartbroek van Decathlon. Was 19 euro!!!

Zit goed, past goed, is geen geld, hoe lang hij meegaat moet ik nog zien, maar tot nu toe best tevreden.

campo
Forum-lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 aug 2006 23:11

campo 09 sep 2008 14:45

rob74 schreef:
Wouterp schreef:
havana schreef:Die Rock Racing kleding van Decathlon kleding wel redelijk goedkoop, maar tevens foeilelijk. Vroegâh was het véél beter. Toen had je effen blauwe shirts met een heel fijne pasvorm (iets korter, vind ik zelf erg fraai).


Is die Rock Racing kleding niet bedoeld voor mtb?


Rock racing is idd MTB. De race kleding gaat onder naam de Penta racing (ten minste, vroeger heeft dat zo)


Het is volgens mij geen Rock Racing maar Rock Rider.
Hadden ze maar Rock Racing kleding dan draaien ze volgens mij een topomzet in deze kleding............

remcojan
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:03

remcojan 15 sep 2008 19:44

Decathlon is hier niet zo heel groot en bekend, maar in Frankrijk struikel je er zo'n beetje over. En als je voor zo'n grote wielermarkt je spulletjes onder eigen naam kunt laten maken, kan je hele scherpe prijzen hanteren.

Plaats reactie