Alpe d'Huzes 2009
Klopt, ik zat helemaal vooraan (lange benen plek:p) met mijn 3 teamgenoten.
Alhoewel het zaterdag eigelijk goed fietsweer was, heb k er geen spijt van gehad dat ik ben gegaan, het was inderdaad erg inspirerend.
Jammer dat ik jullie niet gezien heb (misschien wel maar niet wetende dat jullie het waren). Op de volgende manifestatie in maart dan maar.
Ik hoef als teamid maar één keer omhoog, mijn streven was 3 maar sinds gisteren denk ik stiekem aan méér.
Alhoewel het zaterdag eigelijk goed fietsweer was, heb k er geen spijt van gehad dat ik ben gegaan, het was inderdaad erg inspirerend.
Jammer dat ik jullie niet gezien heb (misschien wel maar niet wetende dat jullie het waren). Op de volgende manifestatie in maart dan maar.
Ik hoef als teamid maar één keer omhoog, mijn streven was 3 maar sinds gisteren denk ik stiekem aan méér.
Ik fiets op zaterdagmorgen. Kom eens een keer meefietsen. Als het je bevalt kun je lid worden.
In de wintermaanden gaan we niet zo ver en ook niet zo hard. (in de zomer rijden we gemiddeld 30 km/u bij een afstand van gemiddeld 120 km).
In de wintermaanden gaan we niet zo ver en ook niet zo hard. (in de zomer rijden we gemiddeld 30 km/u bij een afstand van gemiddeld 120 km).
-
- Forum-lid
Heb je ook horen spreken zaterdag, knap dat je t lef had! Mooi om alle verhalen te horen. Iedereen heeft een eigen speciale motivatie. MAar zeg jee, hemeltje lief, jullie hebben al een heleboel sponsoren zeg!! Wij zijn nog niet zo op dreef qua sponsoring hoor. Sommigen van ons hebben nog geen fiets, dus dat wordt nog even aanpoten.
Van t voorjaar trainen in berggebied?
Van t voorjaar trainen in berggebied?
Ik ga ook mee in een estafette team met (ex)patienten. Een keer zou al een hele overwinning zijn. Ik moet nog een fiets kopen want ik ben helemaal geen fietser. Kan ik ook met een mountainbikeframe en stuur omhoog? Ik vind het wel een aantrekkelijk idee dat ik met andere banden ook kan mountainbiken en volgens de fietsenmaker is dat een goede mogelijkheid.
[quote="Viv op de fiets"]Heb je ook horen spreken zaterdag, knap dat je t lef had! Mooi om alle verhalen te horen. Iedereen heeft een eigen speciale motivatie. MAar zeg jee, hemeltje lief, jullie hebben al een heleboel sponsoren zeg!! Wij zijn nog niet zo op dreef qua sponsoring hoor. Sommigen van ons hebben nog geen fiets, dus dat wordt nog even aanpoten.
Van t voorjaar trainen in berggebied? [/quote]
Yep, begin mei naar Malllorca.
En vanaf februari elke week naar de Brienenoordbrug
Verder begin maart de Hobbeltjestocht (clubtocht)
Van t voorjaar trainen in berggebied? [/quote]
Yep, begin mei naar Malllorca.
En vanaf februari elke week naar de Brienenoordbrug
Verder begin maart de Hobbeltjestocht (clubtocht)
-
- Forum-lid
Mallorca klinkt goed! Met onze oer hollandse bruggen is ook niks mis hoor, alleen dat oerhollandse weer maakt t soms wat minder aantrekkelijk.
Wij gaan vooral afzakken naar belgie en frankrijk en daarnaast het Koppie van Bloemendaal (een paar keer achterelkaar ofzo). Het schema moet nog even afgestemd worden, maar t gaat zeker lukken! Keertje of 2,3 .....
Wij gaan vooral afzakken naar belgie en frankrijk en daarnaast het Koppie van Bloemendaal (een paar keer achterelkaar ofzo). Het schema moet nog even afgestemd worden, maar t gaat zeker lukken! Keertje of 2,3 .....