Ik heb sinds een aantal maanden de Shimano R220 custom fit schoenen. Echter heb deze nooit goed passend gekregen. Tot zo'n 75 km rijden gaat maar daarna krijgi k ongelofelijke pijn aan mijn tenen aan de buitenkant. Al vrij snel op de fiets krijg ik een gevoelloos gevoel in m'n tenen. De maat moet goed zijn. Heb normaal 40 in de schoenen en heb in deze 41. Het zijn wel de eerste schoenen met carbonzool, kan het hier iets mee te maken hebben?
Iemand 'n idee of mensen met dezelfde ervaring.
Ik denk erover om maar weer naar Sidi over te stappen zoals voorheen.
Pascal.
Shimano R220 schoenen pasvorm
ik heb onlangs de R300 gekocht en helemaal geen last van...en nog niet laten molden.
ik had daarvoor wel veel last hiervan maar nu totaal niets meer. ietsje voor dat ik de schoenen kocht heb ik Biomap zolen gekocht (Northwave), deze geven je namelijk meer steun en veel comfort...
ik denk dat je slapende voet te maken heeft met te weinig ondersteuning en dus dat je voet te veel vrijhijd heeft...
ik had daarvoor wel veel last hiervan maar nu totaal niets meer. ietsje voor dat ik de schoenen kocht heb ik Biomap zolen gekocht (Northwave), deze geven je namelijk meer steun en veel comfort...
ik denk dat je slapende voet te maken heeft met te weinig ondersteuning en dus dat je voet te veel vrijhijd heeft...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier iemand met dezelfde problemen. Pijn aan de voorkant van de voet, vanaf de bal van de voet tot en met de tenen. Na 50km wordt het gevoelloos, na 75km zelfs pijnlijk.
Hebben bovenstaande posters hier al een oplossing voor of zijn jullie overgestapt op een andere merk schoen?
Hebben bovenstaande posters hier al een oplossing voor of zijn jullie overgestapt op een andere merk schoen?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niemand?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb hetzelfde probleem, meestal is het dat ik mijn schoenen te strak heb zitten.