Als je een kit carbonio voor een teknologica aanziet......tja
Geloof me dit zadel is nergens te koop voor € 99,- (anders wil ik ze voor die prijs wel een groot aantal kopen)
Dus @grev47 misschien kun je ergens een replica op de kop tikken
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Sella Italia teknologika carbon
Jongens jongens geen stressss....... Je hoeft em niet te verkopen. mijn bod is 90 euri en dan koop ik em direct zonder gezeik van evt brug breuk...want mijn carbonio brug is wel gebroken.....en probeer dan maar eens een nieuwe te krijgen. ps. nog geen half jaar oud.
ik hoor het wel.
laterss
ik hoor het wel.
laterss
[quote="grev047"]Jongens jongens geen stressss....... Je hoeft em niet te verkopen. mijn bod is 90 euri en dan koop ik em direct zonder gezeik van evt brug breuk...want mijn carbonio brug is wel gebroken.....en probeer dan maar eens een nieuwe te krijgen. ps. nog geen half jaar oud.
ik hoor het wel.
laterss
[/quote]
Ik heb voor een breuk in de brug toch een nieuwe gekregen. Was zelfs geen enkel probleem.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
ik hoor het wel.
laterss
[/quote]
Ik heb voor een breuk in de brug toch een nieuwe gekregen. Was zelfs geen enkel probleem.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid
Ik heb geen idee meer waar dit over gaat, probeer alleen een 'duur' zadel te verkopen zonder breuk of wat dan ook. Op de linker achterkant zit een 'krasje' van 1 cm en dat is alles.....nogmaals meer info via mail of pm.
Hmmm...
Op 26 mei 2008 toch echt maar €. 99,-- betaald voor een nieuwe SLR teknologica.
En ik weet echt het verschil wel tussen een SLR kit carbonio en een SLR teknologica.
Heb ze namelijk allebei!
Het zal we een tijdelijke aanbieding zijn geweest.
Op 26 mei 2008 toch echt maar €. 99,-- betaald voor een nieuwe SLR teknologica.
En ik weet echt het verschil wel tussen een SLR kit carbonio en een SLR teknologica.
Heb ze namelijk allebei!
Het zal we een tijdelijke aanbieding zijn geweest.
Is inderdaad zo, heb toen Bikestudio ook gemaild Helaas geen antwoord toen ontvangen en later was de aanbieding weer verdwenen van de site.
Zit nu even over het voorstel van patmaessen na te denken die hij mij via de mail heeft gedaan.
Zit nu even over het voorstel van patmaessen na te denken die hij mij via de mail heeft gedaan.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
Upperdepup..... anyone ? Bod ?
-
- Forum-lid
wil er wel 75 euri voor geven daar hoef ik niet eens over naar te denken.
The Outlaw Biker
-
- Forum-lid
@Mods, kan slot op is verkocht.