In welke kleuren is dit kader nu eigenlijk nog te krijgen?
enkel de grijs rode of ook nog de volledig grijze?
en welke zijn de kleuren voor 2009?
zou het 2009 frame duurder zijn?
Kader: Soloist Team, ervaring?
Ghisallo schreef:RobertG schreef:Hoezo schreeuwerig,
Adviesprijs 999 euro en daarvoor krijg ongeveer het beste alu frame wat er op de markt is.
Dat mocht cervelo willen er zijn zat betere aluminium frames !!! vooral gemaakt van beter materiaal. zoals dedaicci enzz..
Ik lach je niet uit hoor ik lach je toe,
Blijkbaar ben jij de ervaringskoning op dit gebied, vooral met de geweldige "dedakkie" buizen, werk jij bij Vos ofzo. Jou signature vind ik ook prachtig, fan van iemand zijn zonder z'n naam goed te schrijven.
Ik weet niet of je een beetje thuis bent in buizensets maar ik heb 100x liever een SLT dan een Bianchi XLev4 of een Orbea Starship.
XLR8R buizen (of airplane) zijn wel cool.
pas op! paaltje!
-
- Forum-lid
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit frame tijdens wedstrijd gebruik? (voornamelijk criteriums)
Ik volg het Cervelo forum ook, dus daar weet ik al een klein beetje uit, maar weinig mensen die ook wedstrijden er op rijden.
Ik volg het Cervelo forum ook, dus daar weet ik al een klein beetje uit, maar weinig mensen die ook wedstrijden er op rijden.
ik heb 52/39 en 14/25...
maar dat is niet voor triathlon gekozen, dat is omdat ik in het begin van het jaar koerste met juniorenverzet...
in de ardennen gebruik ik ook zelden mijn 39(sta vaak recht)
en voor het vlak is die 14/25 cassette wel geschikt,vooral voor niet stayer dan,
ik rijd meestal met de 18, redelijke souplesse tegen gemiddeld +-40
in mijn wedstrijd in weismanpach had ik wel last in de lange stukken bergaf omdat ik niet sneller dan 58 kon trappen...
maar dat is niet voor triathlon gekozen, dat is omdat ik in het begin van het jaar koerste met juniorenverzet...
in de ardennen gebruik ik ook zelden mijn 39(sta vaak recht)
en voor het vlak is die 14/25 cassette wel geschikt,vooral voor niet stayer dan,
ik rijd meestal met de 18, redelijke souplesse tegen gemiddeld +-40
in mijn wedstrijd in weismanpach had ik wel last in de lange stukken bergaf omdat ik niet sneller dan 58 kon trappen...