Ik als metroman anno 2011 maak ook wel eens schoon. Nu gebruiken wij daar thuis Dasty voor. Dat spul maakt serieus álles schoon!
Nu vroeg ik mij af; zou het kwaad kunnen om bijvoorbeeld mn ketting hiermee schoon te krijgen? Of toch beter gewoon een emmer met een sopje...
Dasty, ja of nee?
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
Gebruik al jaren Dasty (ongeveer 6 flessen per jaar...).Nog nooit problemen gehad op kettingen, derailleurs, velgranden, cassette en frame. Zowel Campa (8 speed woon werk fiets) als Shimano (8 - 10 speed). Gewoon een wondermiddel.
Groeten,
Eric
Groeten,
Eric
Dasty is the bomb.
Voor de ketting, gewoon op een doekje en poetsen maar. Als de fiets smerig is spuit ik het rechtstreeks op het frame. Even laten inwerken en dan eraf spoelen.
Super spul voor weinig.
Voor de ketting, gewoon op een doekje en poetsen maar. Als de fiets smerig is spuit ik het rechtstreeks op het frame. Even laten inwerken en dan eraf spoelen.
Super spul voor weinig.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
Dasty is zeer aggressieve troep (maakt niet voor niets zo goed schoon). Kaal metaal is zeer gevoelig voor dit spul (er waren er die het op hun autovelgen gebruikten maar als je het iets te lang in laat trekken is het net zo slecht als velgenreiniger).
Als het het al gebruikt zou ik zeer weinig nemen en z.s.m. weer afspoelen (remmen en lagering worden er in ieder geval niet beter van)
Als het het al gebruikt zou ik zeer weinig nemen en z.s.m. weer afspoelen (remmen en lagering worden er in ieder geval niet beter van)