Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerland televisieprogramma in april op de buis

chichi
Forum-lid

chichi 20 aug 2008 22:14

Wielerland TV, het televisieprogramma van Wielerland.nl, is naar alle waarschijnlijkheid vanaf medio april 2009 op televisie te zien. In het wielerprogramma krijgt de kijker een kijkje in de keuken van het hedendaagse wielrennen. Naast items over veldrijden, baan en weg bevatten de uitzendingen interviews met bekende en minder bekende wielrenners.

De serie bestaat uit twaalf uitzendingen (en twaalf herhalingen). De productie is in handen van programmamaker Michael Pilarczyk. De zender waarop Wielerland TV te zien is, wordt later bekend gemaakt.

bron: wielerland.nl

frankvanr.
Forum-lid

frankvanr. 02 okt 2008 13:27

Zal wel RTL worden, net als de meeste van zijn programma's.

Ik vind zijn (auto)programma's overigens verschrikkelijk commercieel, hij loopt echt aan de hand van de producenten. Wil dan bijvoorbeeld een merk als Kia prominent als 'beste keus' worden vermeld (even los van welke keus voor wélke situatie/behoefte) en Kia is bereid daarvoor een sponsorbijdrage tegenover te zetten, dan noemt Pilarczyk Kia ook gewoon de beste.

Maar zo lang we er niets van gezien hebben, moeten we maar afwachten natuurlijk. Wantrouwend blijf ik tot die tijd echter wél ;-)
When you\'re going through hell.... keep going!

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 02 okt 2008 13:34

Als het op een de commerciele zenders wordt uitgezonden, heb ik grote kans dat ik het mis. Ik kijk er nooit naar omdat het verleden me heeft geleerd dat er toch zelden een goed programma voorbij komt. Als dit toch wat blijkt te zijn, hoop ik maar dit topic mij triggert om ernaar te kijken. De voorspelling van Frank is echter weinig hoopgevend.
Live fast; die young. mijn blog

klontje
Forum-lid

klontje 04 okt 2008 16:03

ik denhk dat ik de moeite wel neem om te kijken! het is wonderbaarlijk hoe wielerland.nl is uit gegroeid van een "kleine" site (jeugdwielrennen.nl) die alleen de jeugdcategorieen behandelde tot een site met duizenden leden en nu zelfs tot een televisieprogramma!

Plaats reactie