Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
TK: Shimano kettingblad 50T
Heb nog 2 ongebruikte kettingbladen liggen van shimano 105 voor een dubbel crankstel, past voor zowel 10 als 9 speed:
- 39T: 15 *VERKOCHT*
- 50T: 20
Zitten beiden nog in de verpakking. Prijs excl. verzending, maar kunnen in een enveloppe worden opgestuurd. Kunnen ook worden afgehaald in Helchteren of in Geel.
39T: *VERKOCHT*
50T:
[img=http://img381.imageshack.us/img381/51/t ... 50tmc3.jpg]
- 39T: 15 *VERKOCHT*
- 50T: 20
Zitten beiden nog in de verpakking. Prijs excl. verzending, maar kunnen in een enveloppe worden opgestuurd. Kunnen ook worden afgehaald in Helchteren of in Geel.
39T: *VERKOCHT*
50T:
[img=http://img381.imageshack.us/img381/51/t ... 50tmc3.jpg]
-
- Forum-lid
past dit ook op ultegra?
Wanneer wordt het Zomer....
Oei, te goedkoop?? Ik heb wat gezocht op het net en dit was het goedkoopste wat ik tegen kwam. Bij Salden kosten ze wel een stukje meer, bij Roseversand zijn ze slecht ietsje duurder dan mijn prijs (volgens catalogus).
Ik doe ze weg omdat ik ondertussen een compact crankstel heb en deze hier niet meer op passsen.
Ik doe ze weg omdat ik ondertussen een compact crankstel heb en deze hier niet meer op passsen.
[quote="trappie"]Volgens mij zitten er op mijn triple ook een 50 en 39. Zou dat dan ook passen?
[/quote]
het buitenste kan geen kwaad, de 39 zou ook passen alleen gaat het schakelen van den kleinste naar de 39 niet zo vlot gaan. Op een triple crankstel zitten er op het middenste kettingblad een soort "haakjes" die ervoor zorgen dat het schakelen vlot gaat. op een dubbel zitten deze "haakjes" er niet op...
[/quote]
het buitenste kan geen kwaad, de 39 zou ook passen alleen gaat het schakelen van den kleinste naar de 39 niet zo vlot gaan. Op een triple crankstel zitten er op het middenste kettingblad een soort "haakjes" die ervoor zorgen dat het schakelen vlot gaat. op een dubbel zitten deze "haakjes" er niet op...