Hallo mede fietsliefhebbers, in mijn zoektocht naar een andere racefiets kwam ik een paar keer op dit forum terecht en het leek me leuk om mezelf hier eens aan te melden.
Ik ben Mario, 41 jaar, ben getrouwd en papa van een meisje van 8 jaar en wij wonen naar volle tevredenheid in het Brabantse Hoeven.
Ik ben van beroep monteur bij een bedrijf in Etten-Leur waar PET verpakkingen geproduceerd worden.
Mijn beste kameraad fietst al van kleins af aan en hij zeurde ook al jaren aan mijn hoofd om mee te gaan fietsen, ik heb hem altijd uitgelachen omdat ikzelf een zeer fanatiek motorrijder was , ik ben dan ook jaren lang zeer actief geweest in de motorcross , en ik dus echt niet op een saaie racefiets wou gaan rijden!
Een jaar of 12 geleden werd echter het mountainbiken steeds populairder bij de motorcrossers omdat dit een mooie manier was om tijdens de winterstop de conditie op peil te houden en zo ben ik dus "aan de fiets geraakt".
Motorcrossen doe ik al een jaar of 4 niet meer en ik ben dan ook steeds fanatieker gaan mountainbiken, we hebben inmiddels een mooi groepje bikers om ons heen verzameld khttp://www.mtbclubdedauwtrappers.nl/ en we zijn vaak te vinden op toertochten en in de Ardennen.
Vorig jaar heb ik de 2010 editie van Duchenne-Heroes volbracht en daar ben ik best wel trots op, omdat te kunnen volbrengen moest er vantevoren flink getraind worden en daarom had ik een 2de hands racefiets aangeschaft, gewoon voor extra kilometers te maken en na DH was het de bedoeling het ding weer op Marktplaats te zetten.
Het is maar weer eens gebleken hoe een mens z'n mening kan veranderen, een racer zag ik echt nooit zitten maar nu, ik vind het echt hartstikke leuk om met het racertje een rondje te maken, vooral in de zomer!
Ik werk in de 5 ploegen dus ik heb lekker veel tijd om op een doordeweekse zonnige ochtend er opuit te gaan.
Ik zit te denken aan een nieuwe racer maar ik blijf hierover met vragen zitten, ik zal in het daarvoor bestemde gedeelte de vragen stellen.
Het is een beetje een lang verhaal geworden maar dit is dan ook het hele verhaal.[img=http://]
black scotty stelt zich voor.....
-
- Forum-lid
MTB: Scott Spark 50
Race: Scott CR1
- superrose
- Forum-lid
- Contact
welkom
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
1 foto is een beetje magertjes ja......
Ik heb na aankoop wel een paar dingetjes aan de fiets gewijzigd:
*Rockshocks voorvork vervangen voor een Fox
*Shimano cranckset vervangen voor een wat mooiere Shimano
*Scott stuur en pen en bar-ends vervangen voor Ritchey ook voor de looks
*Remsysteem Avid Juicy vervangen voor Avid Elixer R, Juicy's vielen tegen qua remkracht
*Wielen overgezet van mijn vorige Scott (Genius 40 '06) ook weer looks
*zadelpen vervangen voor Ritchey, past mooi bij het stuur+pen
*Scott zadel vervangen voor een Prologo
*Ritchey balhoofdset vervangen voor een FSA, kwaliteit en looks
Ik heb na aankoop wel een paar dingetjes aan de fiets gewijzigd:
*Rockshocks voorvork vervangen voor een Fox
*Shimano cranckset vervangen voor een wat mooiere Shimano
*Scott stuur en pen en bar-ends vervangen voor Ritchey ook voor de looks
*Remsysteem Avid Juicy vervangen voor Avid Elixer R, Juicy's vielen tegen qua remkracht
*Wielen overgezet van mijn vorige Scott (Genius 40 '06) ook weer looks
*zadelpen vervangen voor Ritchey, past mooi bij het stuur+pen
*Scott zadel vervangen voor een Prologo
*Ritchey balhoofdset vervangen voor een FSA, kwaliteit en looks
-
- Forum-lid
Ik probeer 2 foto's tegelijk te plaatsen maar dat lukt me nog even niet.....