Cosmic Elite
Hoi
ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een nieuw setje wielen...
Mijn fiets is een Ridley Phaeton (groep : Shimano 105) en momenteel heb ik aksiums opsteken...
ik rijd geen competitie (nog niet) en maak zo een 7-10 000 km/jaar...
mijn budget is 3-400 € en ik zoek stijve wielen met goeie response.
denken jullie dat ik dan een goeie koop doe met cosmic elite's ??
thx voor de reacties...
ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een nieuw setje wielen...
Mijn fiets is een Ridley Phaeton (groep : Shimano 105) en momenteel heb ik aksiums opsteken...
ik rijd geen competitie (nog niet) en maak zo een 7-10 000 km/jaar...
mijn budget is 3-400 € en ik zoek stijve wielen met goeie response.
denken jullie dat ik dan een goeie koop doe met cosmic elite's ??
thx voor de reacties...
wat kosten die cosmics? en die zijn wel zwaar dacht ik?
voor 400 euro kan je toch heel degelijke wielen krijgen,
zoals fulcrum R3, campa zonda, of gewoon EA50 SL voor 250, allen ruim onder de 400
ik dacht dat mavics iets minder stijf zijn
voor 400 euro kan je toch heel degelijke wielen krijgen,
zoals fulcrum R3, campa zonda, of gewoon EA50 SL voor 250, allen ruim onder de 400
ik dacht dat mavics iets minder stijf zijn
MrA schreef:Cosmics komen 310...
ik denk dak voor de EA 50 SL ga gaan maar wielen koop je best bij je FM of kopen jullie die bij Salden en andere groothandelaars??
..
Qua prijs online kopen, voor service bij (goeie) FM.
Als er echt dingen mis zijn heb je via Easton/... ook garantie, alleen moet je er dan zelf achteraan.
-
- Forum-lid
Heb mij een setje zilveren Zonda's gekocht voor 200€ bij Fashion for Cycling in Aalter.
Eens proberen bellen of ze er nog hebben want voor die prijs ga je nergens een beter wiel vinden. Voldoet perfect aan jouw eisen en nog wat centen over om andere dingen mee te doen.
Eens proberen bellen of ze er nog hebben want voor die prijs ga je nergens een beter wiel vinden. Voldoet perfect aan jouw eisen en nog wat centen over om andere dingen mee te doen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Ja, op de zijkant van je naven zit zo een dopje met gaatjes in. Bij je wielen is noormaal een sleuteltje meegeleverd met pinnetjes op die precies in die gaatjes passen. Dat dopje beetje meer aandraaien en je speling gaat verdwenen zijn. Of het zou moeten zijn dat je lagers versleten zijn maar ik denk dat het wel opgelost gaat zijn met dat dopje aan te draaien.
Mr A. Zonda's zijn inderdaad uitverkocht in Aalter, wel nog Vento en Sirroco aan ook te gekke prijzen (90 en 150 als ik mij niet vergis). Sirroco is ook heel goed wiel en voor die prijs....
Mr A. Zonda's zijn inderdaad uitverkocht in Aalter, wel nog Vento en Sirroco aan ook te gekke prijzen (90 en 150 als ik mij niet vergis). Sirroco is ook heel goed wiel en voor die prijs....
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
[quote="Ijzeren Briek"]Ja, op de zijkant van je naven zit zo een dopje met gaatjes in. Bij je wielen is noormaal een sleuteltje meegeleverd met pinnetjes op die precies in die gaatjes passen. Dat dopje beetje meer aandraaien en je speling gaat verdwenen zijn. quote]
dank je wel, dat sleuteltje heb ik niet. Maar er zit wel een sleutel bij, een soort binnenzeskant, min-of-meer inwendige inbussleutel. weet iemand waar deze voor dient ?
dank je wel, dat sleuteltje heb ik niet. Maar er zit wel een sleutel bij, een soort binnenzeskant, min-of-meer inwendige inbussleutel. weet iemand waar deze voor dient ?
-
- Forum-lid
Ik weet niet direct welk sleuteltje je bedoelt maar het zou voor de spaken kunnen zijn.
Moet je die niet aanspannen langs de buitenkant (onder je velglint dus)?
Moet je die niet aanspannen langs de buitenkant (onder je velglint dus)?