http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=3202
Is inderdaad voor je spaken die met verzonken nippels in je velg zitten. Als je een spaak moet bijtrekken dan moet je inderdaad banden en velglint verwijderen.
Volg je spaak eens van je naaf naar je velg: ze gaat je velg binnengaan zonder dat je een nippel bent tegengekomen, deze zit daar net achter in een soort tweede kamer.
Cosmic Elite
-
- Forum-lid
- Berichten: 1665
- Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1665
- Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34
Dat zijn je spaaknippels. Check eens of ze vierkant zijn, als ze dat zijn dan mag je mijn vorige uitleg vergeten en kan je ze gewoon regelen met een standaard spaaksleuteltje.
Ik ga eens kijken of ik op het net een serviceinstructie of iets dergelijk vind over die wielen.
Dan is het gedaan met gissen en weet je meteen hoe het echt ineen zit.
Ik ga eens kijken of ik op het net een serviceinstructie of iets dergelijk vind over die wielen.
Dan is het gedaan met gissen en weet je meteen hoe het echt ineen zit.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22 aug 2007 18:57
Ik heb een setje mavic cosmic elite en vind het nog altijd zeer goede wielen: sterk en aero.
Enig nadeel: ze zijn aan de zware kant (1900 gr).
Dat laatste is de reden waarom ik mij Easton EA 90 Aero's heb aangeschaft: schitterende wielen !
Echter, als ik mijn mavics monteer kom ik toch telkens tot de conclusie dat het toch echt goede wielen zijn.
Enig nadeel: ze zijn aan de zware kant (1900 gr).
Dat laatste is de reden waarom ik mij Easton EA 90 Aero's heb aangeschaft: schitterende wielen !
Echter, als ik mijn mavics monteer kom ik toch telkens tot de conclusie dat het toch echt goede wielen zijn.