Force shifters op dura-ace groep
Je hebt in ieder geval een andere (lees: SRAM) achterderailleur nodig. De rest moet feilloos werken.
-
- Forum-lid HC
Yep wat Havana zegt klopt, denk ik......
als ze hetzelfde hanteren als de MTB vooraan hetzelfde achter is de verhouding 1:1 ipv 1:2. Die houd in dat als je de kabel icm met je schifter bediend die bij shimano 2cm aflegt en bij scram maar 1cm.
als ze hetzelfde hanteren als de MTB vooraan hetzelfde achter is de verhouding 1:1 ipv 1:2. Die houd in dat als je de kabel icm met je schifter bediend die bij shimano 2cm aflegt en bij scram maar 1cm.
Tijdens de afgelopen Trois Ballons zaten er 2 Belgische Jongens in ons hotel. Die hadden SRAM Force-shifters in combinatie met een gehele Dura Ace-Groep (compact met , ik dacht, korte kooi achterderailleur). Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige met uitwisselbaarheid, maar het moet kennelijk wel kunnen.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Frigo schreef:Tijdens de afgelopen Trois Ballons zaten er 2 Belgische Jongens in ons hotel. Die hadden SRAM Force-shifters in combinatie met een gehele Dura Ace-Groep (compact met , ik dacht, korte kooi achterderailleur). Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige met uitwisselbaarheid, maar het moet kennelijk wel kunnen.
Dan toch wel met Shiftmate, anders gaat dit je nooit lukken. De kabelverplaatsing is anders, dus de derailleur zou rare dingen gaan doen.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team