Fiets ooit eens digitaal als app?
Is het niet mogelijk om fiets aan te bieden naast het gedrukte exemplaar in pdf vorm
in Belgie zijn er verschillende voorbeelden (Knack Magazine) dat perfect werkt en het voordeel geeft om iets gemakkelijk op te zoeken.
Lezen in een gedrukt exemplaar en achter iets zoeken in de pdf versie.
Anderzijds niet iedereen beschikt over een geschikt middel om apps te lezen/ te gebruiken maar pdf kan door iedereen gelezen worden.
in Belgie zijn er verschillende voorbeelden (Knack Magazine) dat perfect werkt en het voordeel geeft om iets gemakkelijk op te zoeken.
Lezen in een gedrukt exemplaar en achter iets zoeken in de pdf versie.
Anderzijds niet iedereen beschikt over een geschikt middel om apps te lezen/ te gebruiken maar pdf kan door iedereen gelezen worden.
Het is hier niet de vraag of de papier versie vervangen moet worden door een digitale versie, maar of er interesse is voor een digitale uitvoering (bv.in de vorm van een app).
Papier- en digitale versie kunnen makkelijk naast elkaar bestaan.
Hij/zei die liever het glossie blad lezen moeten dit vooral blijven doen, maar de jeugd, die hun stuur al vaak vol elektronica hebben zitten, doen hun info zaken steeds meer via de digitale weg.
Het is gewoon een kwestie van tijd.
Papier- en digitale versie kunnen makkelijk naast elkaar bestaan.
Hij/zei die liever het glossie blad lezen moeten dit vooral blijven doen, maar de jeugd, die hun stuur al vaak vol elektronica hebben zitten, doen hun info zaken steeds meer via de digitale weg.
Het is gewoon een kwestie van tijd.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Leuk, deze discussie. Ga vooral door met het spuien van meningen. In de zeer nabije toekomst zullen we inderdaad een eerste stap zetten met het digitaal aanbieden van Fiets, via onze uitgeverij. Op korte termijn wordt de printversie niet vervangen. We zien dat mensen op andere momenten van print gebruik maken dan van digitaal. In die momenten blijven we voorzien met tijdschrift, website, forum en nieuwsbrieven.
-
- Forum-lid HC
Als je dan toch bezig bent gelijk een app voor dit forum.
Waarom de discussie geprinte versie en digitaal? Dit kan toch perfect naast elkaar bestaan? De website Fiets.nl in de vorm van een app. Of een site die op een smartphone goed te lezen valt. Voor mij zou dit de ideale combinatie zijn.
Cannondale Evo HiMod Dura Ace & Cannondale Scalpel 3
Tip voor de redactie: het forum kan je middels diverse addons (google eens op phpbb iphone app) heel makkelijk toegankelijk maken voor een app
Verder hoop ik dat voorlopig de papieren versie nog blijft bestaan. Zaken zoals de tvgids en de krant gebruik ik al apps voor (simpel omdat deze elke dag vernieuwen) en alleen Fiets is het enige wat ik nog "analoog" lees. Bovendien zit je anders 24u per dag achter een beeldscherm en is het ook heerlijk om rustig buiten te kunnen lezen zonder dat de zon vervelend in je beeldscherm schijnt.
Verder hoop ik dat voorlopig de papieren versie nog blijft bestaan. Zaken zoals de tvgids en de krant gebruik ik al apps voor (simpel omdat deze elke dag vernieuwen) en alleen Fiets is het enige wat ik nog "analoog" lees. Bovendien zit je anders 24u per dag achter een beeldscherm en is het ook heerlijk om rustig buiten te kunnen lezen zonder dat de zon vervelend in je beeldscherm schijnt.
Er zijn al best wat goede voorbeelden van digitale versies van een tijdschrift. Kijk eens naar Wired bijvoorbeeld maar ook dichter bij huis zoals het tijdschrift voor de games industrie http://www.control-online.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Die hebben een hele mooie iPad versie
+1, heel even deed tapatalk het, dat werkte fijn. Het forum is nu vrij dramatisch op een smartphonescottwilko schreef:Als je dan toch bezig bent gelijk een app voor dit forum.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ergens voor 2020 zullen ze het toch wel gerealiseerd hebben? Lijkt mij trouwens voor Fiets medewerkers ook enorm frustrerend dat dit allemaal zo tergend langzaam gaat.
Less is bore