Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Achternagezeten door man op brommer

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 23 jul 2008 00:07

Ja, dat denk ik ook, een of andere fetisjist die graag naar een kont in een strak broekje loert en daarom maar met zijn brommer achter wielrensters aan gaat jagen. Is toch niet helemaal normaal als je het mij vraagt. Dan hoop je maar dat hij het bij loeren houdt, blijkbaar heeft zo iemand zichzelf toch niet al te best in de hand... Ik zou het wel even telefonisch melden bij de politie, ook al is het goed afgelopen, misschien wel goed dat ze er vanaf weten, mocht hij dit soort dingen vaker uitvreten.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 23 jul 2008 00:14

Als ik door de duinen rijd bij de Hoek krijg ik ook vaak commentaar op mijn kont in een strak broekje, voornamelijk door oudere, mondige dames nabij en overheen de menopauze. Ik rij dan altijd even sneller. Gelukkig zijn deze nog niet uitgerust met brommers.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 23 jul 2008 00:14

Nu ja, een mooie vrouwenkont in wielerbroek is niet te versmaden natuurlijk. (Ik kijk graag na mijn vriendin d'r achterwerk in wielerbroek)

Maar goed, daar schiet miss Bloedwijn niets mee op natuurlijk. De goede adviezen zijn grotendeels wel gegeven denk ik. Ik denk overigens dat stoppen niet echt iets toevoegd, tenzij je stopt in het bijzijn van anderen. Wellicht is dat sowieso het handigst: zorg voor mensen om je heen. Blijf even hangen achter een dikkebandenfiets, etc.

En vergeet niet: hoe harder je fietst, des te lastiger het voor iemand die kwaad in de zin heeft is (als in opzoek naar lichamelijk contact van welke aard dan ook) om je staande te houden.

Ik zou er verder niet te zwaar aan tillen (hoeveel makkelijker gezegd dan gedaan dit is). Vervelend dat het gebeurt is, maar je doet er niets aan. En dat uitschelden: een stoere actie! (En bij een boederij in de buurt, zeer verstandig)

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 23 jul 2008 00:22

Tijd voor een
Afbeelding

of
Afbeelding
? :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 23 jul 2008 00:55

Zou dat ooit standaard in het doorsnee zadeltasje/rugzakje komen naast het binnenbandje en de bandenlichtertjes? :D
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 23 jul 2008 01:15

haha, ik was hetzelfde aan het denken scepticus!!die pepperspray kan je wel in je achterzak kwijt....

Wel klote voor je maar laat je hobby niet verzieken door zo een eikel!!!!;)
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

vzpaulus
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 aug 2007 16:33

vzpaulus 23 jul 2008 13:09

Als je die pepperspray dan maar niet verwart met je airgun :)

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 23 jul 2008 22:26

Als je het maar uit je hoofd laat om dat te gebruiken. Krijg je prompt een aanklacht en je kan niet bewijzen dat hij je lastigviel.
Dat soort figuren zijn inherent laf, net als honden. Dus frontaal aanvallen zoals jij deed is de beste tactiek, als je het maar wel doet op een plek met veel mensen in de buurt.
Het blijft vervelend en eng.

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 24 jul 2008 02:06

haha dat heb k nog nooit mee gemaakt wel van die irritante tourders zonder helm die in je wiel gaan kleven en dan gaan zeggen dat je te zwaar/licht rijd,
maar idd kan jij nog gaan betalen voor zo'n Fli**er die geen drol te doen heeft op een dag.
andere manier gewoon achter hem gaan rijden en roepe dat hij sloom is werk ook goed xD
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

locje1
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2008 16:08

locje1 12 aug 2008 14:18

De ouderwetse kopspijkertjes doen wonderen, ook bij bromfietsbanden.
Deurgoan

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 13 aug 2008 21:53

Mobieltje meenemen met camera en flink foto's maken ( ook lekker opvallend, liefst met flits ). Veel houden daar niet zo van. Kun je ook het kenteken vastleggen.
Het zou leuk zijn om ook de foto's op het forum zetten. Dan komt die mafkees vanzelf een keer de verkeerde tegen.
Verder vind ik die scheldpartij echt stoer!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 14 aug 2008 10:43

Allemaal goed en wel,
maar niemand gaat voor alle eventualiteiten dingen meenemen: Kopspijker s voor iritante volgers, dazers tegen honden etc etc.

Ondertussen is je hobby toch anders en kijk je toch wat achterdochtiger om je heen als je merkt dat er iemand achter je zit terwijl dat misschien geen kwade opzet, maar stom toeval is.
nee, dit verziekt het plezier in de sport toch wel een beetje.

Kop op

Plaats reactie