honden
- robbebopper
- Forum-lid HC
Van honden heb ik niet vaak last, maar wel van de touwtjes die tussen de honden en hun baasjes zitten. Baasje ene kant en hondje andere kant van de weg. Schemerdonker of mistig en niet opletten. Rara wie scheld ik de huid vol?
De fabrikant welke die belachelijke rolmaatachtige hondenriem heeft uitgevonden.
Vroeger was die riem van leer en hooguit 1.50 lang. Tegenwoordig zijn die riemen een meter of 20!!!
Of jezelf natuurlijk! Want waarom niet eerder van huis gegaan of waarom fiets jij in de mist?!
Vroeger was die riem van leer en hooguit 1.50 lang. Tegenwoordig zijn die riemen een meter of 20!!!
Of jezelf natuurlijk! Want waarom niet eerder van huis gegaan of waarom fiets jij in de mist?!
Niets is wat het lijkt..
[quote
Ik ben evengoed altijd wel op mijn hoede, want als zo'n beest voor je wiel springt heb je een groot probleem.
.[/quote]
je hebt dan idd een zeer groot probleem. een fietsmaat is het overkomen een maand terug. hij reet over een rustig landweggetje. en plotseling rende er zo'n grote herder uit de bosjes. hij kon niet uitwijken en reed er vol overheen.
schade zware hersenschudding wiel en stuur kapot.
hond: gebroken rug ze hebben hem laten inslapen.
Ik ben evengoed altijd wel op mijn hoede, want als zo'n beest voor je wiel springt heb je een groot probleem.
.[/quote]
je hebt dan idd een zeer groot probleem. een fietsmaat is het overkomen een maand terug. hij reet over een rustig landweggetje. en plotseling rende er zo'n grote herder uit de bosjes. hij kon niet uitwijken en reed er vol overheen.
schade zware hersenschudding wiel en stuur kapot.
hond: gebroken rug ze hebben hem laten inslapen.
- de zwarten
- Forum-lid HC
kwam die herder van rechts?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®