Koopgids 2011
Ook dit jaar ziet hij er weer mooi uit, de koopgids.
Ze hebben er een variërend aanbod van fietsen in verwerkt wat een leuk beeld geeft over wat er zo al te krijgen is.
De interviews vond ik wel iets minder inhoudt hebben dan de 2010 editie.
Wel leuk dat Sharkman gevraagd is voor een interview;)
Ze hebben er een variërend aanbod van fietsen in verwerkt wat een leuk beeld geeft over wat er zo al te krijgen is.
De interviews vond ik wel iets minder inhoudt hebben dan de 2010 editie.
Wel leuk dat Sharkman gevraagd is voor een interview;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
[quote="sportlaan"]De koopgids is mooi en dik maar ik kan geen ridley vinden in de tabellen racefietsen.
hoe kan dat ?[/quote]
Wilier kon ik hier ook niet in terugvinden. Wel jammer, tabel is dus niet zo volledig als je mag verwachten, zeker als dit soort merken ontbreken. Zelfs bij de adresgegevens van de importeur/producent ontbreekt Wilier terwijl er wel modellen worden besproken in de koopgids. Vreemd
hoe kan dat ?[/quote]
Wilier kon ik hier ook niet in terugvinden. Wel jammer, tabel is dus niet zo volledig als je mag verwachten, zeker als dit soort merken ontbreken. Zelfs bij de adresgegevens van de importeur/producent ontbreekt Wilier terwijl er wel modellen worden besproken in de koopgids. Vreemd
Als je de online koopgids wil ophalen , dan krijg ik al heel lang de melding:
Als je dit leest, ben je waarschijnlijk op zoek naar de online tabellen van de Koopgids.
Ze komen binnen enige dagen online te staan. Bedankt voor je geduld.
Wanneer is dat opgelost?
Als je dit leest, ben je waarschijnlijk op zoek naar de online tabellen van de Koopgids.
Ze komen binnen enige dagen online te staan. Bedankt voor je geduld.
Wanneer is dat opgelost?
Bianchi Intenso met Potenza, met Scirocco
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Klopt de prijs van de Giant Defy 3 wel die in de Koopgids 2011 staat?
In de koopgids staat dat de Defy 3 €799 is (zie blz 56). Ik heb me onlangs ook verdiept in de Giant Defy serie en in de catalogus van Giant staat dat de Defy 3 €649 en de Defy 2 €799 is.
Of zie ik dit nu helemaal fout?
In de koopgids staat dat de Defy 3 €799 is (zie blz 56). Ik heb me onlangs ook verdiept in de Giant Defy serie en in de catalogus van Giant staat dat de Defy 3 €649 en de Defy 2 €799 is.
Of zie ik dit nu helemaal fout?