Maarten Ducrot
Ik vind Ducrot wel fijn. Vorig jaar zat ik met een stel vrienden de TDF-etappe te kijken waar Voigt zo vervelend viel. Daar was het ook elke 2 zinnen weer raak met een of andere hilarische kronkel. Nee ik mag hem wel.
Zijn leukste quote wat mij betreft:
Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf."
Zijn leukste quote wat mij betreft:
Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf."
Bobbie_VP schreef:Is het zo dat de Belgen naar de NOS kijken, en Nederlanders naar Sporza? Ik heb dit gerucht namelijk wel eens gehoord.
nee, de belgen kijken naar de rai, duitsers en noren naar de nos en de engelsen en een deel van de nederlanders naar sporza. hoe verklaar je anders al die engelse invloeden in gent (of: Hent)
-
- Forum-lid
Ik denk achteraf dat ik toch de perfecte mix was van het "Bourgondisch Belgische" en het "Sober/cynisch Nederlandse. Helaas ben ik niet meer fysiek in staat om alle rondes te volgen.
Cést incroyable!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Misschien toch net een sigaartje en borreltje teveel?
Er zijn mensen die een gruwelijke hekel aan de heren Ducrot en Dijkstra hebben. Normaal gesproken heb ik er geen problemen mee, integendeel zelfs, maar in de etappe van A'dam-Middelburg viel me wel op hoe weinig ze over de omgeving konden vertellen. En dat terwijl we bij de Tour de France altijd overladen worden met een heus boek over kastelen en buitenhuizen. En die Ducrot heeft nota bene in Vlissingen gewoond! had ie niet iets meer over het beroemde standbeeld van De Ruyter kunnen vertellen, behalve dan die slag die er nu vlak voor plaats had? En die een of andere beiaard LOL
Ik zeg, Herbert Dijkstra is een geweldige man voor het schaatsen maar hij ziet helemaal niets en leest ter plekke het toeristenboekje op. Als ik het voor het zeggen had dan zette ik Michael Boogerd en Mart Smeets in de commentaarbox
Camerig is prachtig!
Gijs01 schreef:Ik zeg, Herbert Dijkstra is een geweldige man voor het schaatsen maar hij ziet helemaal niets en leest ter plekke het toeristenboekje op. Als ik het voor het zeggen had dan zette ik Michael Boogerd en Mart Smeets in de commentaarbox
Voor iedereen is wel wat te zeggen. Mijn sympatiek voor Michael Boogerd (als mens) is toch heel wat minder geworden. Enigste wat ik van hem de laatste jaren hoor en lees is een vorm van natrappen/schoppen tegen de Rabobank en zijn ontvertrouwen in het nl wielrennen op een gefrustreerde manier af. Dat hij geen verder functie bij de Rabobank heeft gekregen heeft ook zijn redenen gehad.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Flores schreef:Gijs01 schreef:Ik zeg, Herbert Dijkstra is een geweldige man voor het schaatsen maar hij ziet helemaal niets en leest ter plekke het toeristenboekje op. Als ik het voor het zeggen had dan zette ik Michael Boogerd en Mart Smeets in de commentaarbox
Voor iedereen is wel wat te zeggen. Mijn sympatiek voor Michael Boogerd (als mens) is toch heel wat minder geworden. Enigste wat ik van hem de laatste jaren hoor en lees is een vorm van natrappen/schoppen tegen de Rabobank en zijn ontvertrouwen in het nl wielrennen op een gefrustreerde manier af. Dat hij geen verder functie bij de Rabobank heeft gekregen heeft ook zijn redenen gehad.
Hoezo minder sympathie? Dat hij wat jou betreft aan het natrappen/-schoppen is (ik zie dat echt anders), daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Persoonlijk vind ik het schandalig en onverteerbaar dat hij tijdelijk onterecht en zonder enig bewijs in een dopingszaak als verdachte werd genoemd, wat er bij die sufferds van Rabo ertoe geleid heeft dat hij niet aan de slag kon als ploegleider (dit was hem door Rabo voorgehouden). "We willen geen negatieve publiciteit, dus trappen we iemand, onschuldig of niet, gewoon eruit", zoiets zal wel door die misselijk makende topdirectie-figuren gezegd zijn, die, zoals het een 'goed functionerende' bank betamelijk is, alle leugens aan elkaar breien, en iedereen voor de gek proberen te houden.
Dat je dan in een 'zwart gat' belandt, vind ik ook weer niet zo verwonderlijk...
Toch nog dapper dat ie dan op zoek gaat naar een alternatief, als presentator van een wielerprogramma, en een eventueel op te zetten wielerteam.
Overigens zag ik hem bij het volgen van de proloog van de Giro in de ploegleiderswagen zitten, om Weening aan te moedigen. Dus zo slecht zijn de verhoudingen nou ook weer niet.
Jan W.F. schreef:Er zijn mensen die een gruwelijke hekel aan de heren Ducrot en Dijkstra hebben. Normaal gesproken heb ik er geen problemen mee, integendeel zelfs, maar in de etappe van A'dam-Middelburg viel me wel op hoe weinig ze over de omgeving konden vertellen. En dat terwijl we bij de Tour de France altijd overladen worden met een heus boek over kastelen en buitenhuizen. En die Ducrot heeft nota bene in Vlissingen gewoond! had ie niet iets meer over het beroemde standbeeld van De Ruyter kunnen vertellen, behalve dan die slag die er nu vlak voor plaats had? En die een of andere beiaard LOL
Misschien is dit wat voor je: http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?pa ... _overzicht
100cols schreef:Jan W.F. schreef:Er zijn mensen die een gruwelijke hekel aan de heren Ducrot en Dijkstra hebben. Normaal gesproken heb ik er geen problemen mee, integendeel zelfs, maar in de etappe van A'dam-Middelburg viel me wel op hoe weinig ze over de omgeving konden vertellen. En dat terwijl we bij de Tour de France altijd overladen worden met een heus boek over kastelen en buitenhuizen. En die Ducrot heeft nota bene in Vlissingen gewoond! had ie niet iets meer over het beroemde standbeeld van De Ruyter kunnen vertellen, behalve dan die slag die er nu vlak voor plaats had? En die een of andere beiaard LOL
Misschien is dit wat voor je: http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?pa ... _overzicht
Programma ken ik niet zo en wie weet is het wel interessant voor me. I.i.g. kijk ik veel naar documentaires op bijv. Nat.Geogr. en Discovery, maar wat heeft dit met mijn reactie te maken?