Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Webshop gezocht: Sportdrank, repen en gels

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 30 mar 2009 19:48

Ik heb ze laatst via i-drogist.nl besteld. isostar dan

levileripheimer
Forum-lid

levileripheimer 17 apr 2009 14:44

[quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.

De zaak zit wel in Slovenie, maar mijn bestelling was gewoon goed en snel afgeleverd.

[/quote]

Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?

foxx
Forum-lid

foxx 17 apr 2009 15:25

Meestal als je in de winkel koopt (ik koop ook geregeld EAS spulletjes), zijn ze ruim een jaar houdbaar.

fabian
Forum-lid

fabian 15 jun 2009 16:37

[quote="LeviLe®i©pheimer"][quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.

De zaak zit wel in Slovenie, maar mijn bestelling was gewoon goed en snel afgeleverd.

[/quote]

Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?[/quote]

Ik zou naar Rose gaan, daar is de sportvoeding het meest vers;)

rubenio
Forum-lid

rubenio 15 jun 2009 16:46

Ik koop altijd bij www.duursport.nl , huismerk spullen zijn daar erg goedkoop en naar mijn mening vooral qua smaak veel beter. Plus dat ze erg snel verzenden, laatst had ik om 6 uur iets besteld en toch nog volgende dag in huis.

Grtz.
Rubenio

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 15 jun 2009 16:50

[quote="Fabian"][quote="LeviLe®i©pheimer"][quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.

[/quote]

Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?[/quote]

Ik zou naar Rose gaan, daar is de sportvoeding het meest vers;)
[/quote]

Nu net mijn tweede bestelling gedaan, weer ruim 60 euro bespaard, t.o.v. Nederlandse internetshops.
Bij mijn vorige bestelling ergens in maart geloof ik, waren de Eas gelletjes minimaal houdbaar tot eind 2009, wat voor mij prima is.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 15 jun 2009 17:26

Ik ben op zoek naar een goedkope (internet-) winkel die Wcup repen verkoopt.
Laat maar horen als je er een weet.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

fiets28
Forum-lid

fiets28 14 sep 2009 23:08

Heb van de week een reep gekregen, banaan bij de Gerrieknetemanclassic, die was lekker. Ik weet alleen het merk niet meer. Weet iemand anders het misschien en waar je ze kan krijgen?

deslok
Forum-lid

deslok 15 sep 2009 23:47

http://www.myprotein.co.uk/mp-max/mybar/ Is ook goedkoop schijnt altijd wel goed te zijn...

draw
Forum-lid

draw 17 sep 2009 16:40

Ik zou niet te veel op de prijs letten, maar vooral op de smaak en of je maag het goed kan verdragen. vooral bij langere tochten/ wedstrijden is het belangrijk dat je het niet erg gaat vinden om te drinken. Test eerst eens was merken als Maxim, Bron, Ennervit, Powerbar enz. Het plezier moet voorop blijven staan lijkt me!

Procycling.nl

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 17 sep 2009 16:58

[quote="fiets28"]Heb van de week een reep gekregen, banaan bij de Gerrieknetemanclassic, die was lekker. Ik weet alleen het merk niet meer. Weet iemand anders het misschien en waar je ze kan krijgen?[/quote]

Dat was amacx (ik heb hem nog liggen;-), alleen bij duursport.nl te verkrijgen,
is volgens mij hun eigen merk.
(probeerde net te kijken maar hun site werkt nu niet)
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

tati
Forum-lid

tati 19 sep 2009 02:17

[quote="Draw"]Ik zou niet te veel op de prijs letten, maar vooral op de smaak en of je maag het goed kan verdragen. vooral bij langere tochten/ wedstrijden is het belangrijk dat je het niet erg gaat vinden om te drinken. Test eerst eens was merken als Maxim, Bron, Ennervit, Powerbar enz. Het plezier moet voorop blijven staan lijkt me!

[/quote]

Als je een week lang achter elkaar die dingen weg werkt dan gaan al die gelletjes je tegen zitten als het weer tijd is om er eentje weg te werken.
Maar idd testen tijdens trainingen en laat je maag er aan wennen.
A bad day on the bike is better than a good day at work.

Plaats reactie