Webshop gezocht: Sportdrank, repen en gels
-
- Forum-lid HC
Ik heb ze laatst via i-drogist.nl besteld. isostar dan
-
- Forum-lid
[quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.
De zaak zit wel in Slovenie, maar mijn bestelling was gewoon goed en snel afgeleverd.
[/quote]
Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?
De zaak zit wel in Slovenie, maar mijn bestelling was gewoon goed en snel afgeleverd.
[/quote]
Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?
[quote="LeviLe®i©pheimer"][quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.
[/quote]
Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?[/quote]
Ik zou naar Rose gaan, daar is de sportvoeding het meest vers;)
[/quote]
Wil hier wat bestellen, maar hoelang zouden die EAS-gelletjes ongeveer houdbaar zijn?[/quote]
Ik koop altijd bij www.duursport.nl , huismerk spullen zijn daar erg goedkoop en naar mijn mening vooral qua smaak veel beter. Plus dat ze erg snel verzenden, laatst had ik om 6 uur iets besteld en toch nog volgende dag in huis.
Grtz.
Rubenio
Grtz.
Rubenio
[quote="Fabian"][quote="LeviLe®i©pheimer"][quote="Rufio"]Ik heb een heeele goede, alleen heeft die alleen EAS en Powerbar, omdat het eigenlijk een fitness shop is: Prosport.
[/quote]
[/quote]
Nu net mijn tweede bestelling gedaan, weer ruim 60 euro bespaard, t.o.v. Nederlandse internetshops.
Bij mijn vorige bestelling ergens in maart geloof ik, waren de Eas gelletjes minimaal houdbaar tot eind 2009, wat voor mij prima is.
[/quote]
[/quote]
Nu net mijn tweede bestelling gedaan, weer ruim 60 euro bespaard, t.o.v. Nederlandse internetshops.
Bij mijn vorige bestelling ergens in maart geloof ik, waren de Eas gelletjes minimaal houdbaar tot eind 2009, wat voor mij prima is.
http://www.myprotein.co.uk/mp-max/mybar/ Is ook goedkoop schijnt altijd wel goed te zijn...
Ik zou niet te veel op de prijs letten, maar vooral op de smaak en of je maag het goed kan verdragen. vooral bij langere tochten/ wedstrijden is het belangrijk dat je het niet erg gaat vinden om te drinken. Test eerst eens was merken als Maxim, Bron, Ennervit, Powerbar enz. Het plezier moet voorop blijven staan lijkt me!
Procycling.nl
[quote="fiets28"]Heb van de week een reep gekregen, banaan bij de Gerrieknetemanclassic, die was lekker. Ik weet alleen het merk niet meer. Weet iemand anders het misschien en waar je ze kan krijgen?[/quote]
Dat was amacx (ik heb hem nog liggen;-), alleen bij duursport.nl te verkrijgen,
is volgens mij hun eigen merk.
(probeerde net te kijken maar hun site werkt nu niet)
Dat was amacx (ik heb hem nog liggen;-), alleen bij duursport.nl te verkrijgen,
is volgens mij hun eigen merk.
(probeerde net te kijken maar hun site werkt nu niet)
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
[quote="Draw"]Ik zou niet te veel op de prijs letten, maar vooral op de smaak en of je maag het goed kan verdragen. vooral bij langere tochten/ wedstrijden is het belangrijk dat je het niet erg gaat vinden om te drinken. Test eerst eens was merken als Maxim, Bron, Ennervit, Powerbar enz. Het plezier moet voorop blijven staan lijkt me!
[/quote]
Als je een week lang achter elkaar die dingen weg werkt dan gaan al die gelletjes je tegen zitten als het weer tijd is om er eentje weg te werken.
Maar idd testen tijdens trainingen en laat je maag er aan wennen.
[/quote]
Als je een week lang achter elkaar die dingen weg werkt dan gaan al die gelletjes je tegen zitten als het weer tijd is om er eentje weg te werken.
Maar idd testen tijdens trainingen en laat je maag er aan wennen.
A bad day on the bike is better than a good day at work.