Campagnolo Record triple crankset 2008
-
- Forum-lid
Hallo,
Misschien heb ik een rare vraag, maar kunnen jullie mij ook vertellen of er ook een triple crankset van Campagnolo Record 2008 is.
Graag een reactie,
Gr misteryhunter.
Misschien heb ik een rare vraag, maar kunnen jullie mij ook vertellen of er ook een triple crankset van Campagnolo Record 2008 is.
Graag een reactie,
Gr misteryhunter.
Koga Miyata Roadracer
Nee geen rare vraag, maar wel een vraag die hier al vaker is beantwoord (gebruik de zoekfunctie maar eens).
Campagnola gaat helemaal voor compact en maakt voor de Record, Chorus en Centaur geen bijpassende triple meer. Jammer, ik vind Campa ook het mooiste maar wil perse een triple.
Campagnola gaat helemaal voor compact en maakt voor de Record, Chorus en Centaur geen bijpassende triple meer. Jammer, ik vind Campa ook het mooiste maar wil perse een triple.
Ik weet niet uit welke jaar dit crankstel komt, maar het is een Record (alu) en een triple en dat voor 99 eur. ...
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=3517
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=3517
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Dit is wat campagnolo wel levert aan triple's.
Verder steken ze in op dubbel/compact.
HF
http://www.campagnolo.com/jsp/en/groupset/catid_8.jsp
Of zoek even naar record/chorus triple cranksets uit de 2006.
Die zijn nog te verkrijgen.
Verder steken ze in op dubbel/compact.
HF
http://www.campagnolo.com/jsp/en/groupset/catid_8.jsp
Of zoek even naar record/chorus triple cranksets uit de 2006.
Die zijn nog te verkrijgen.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
-
- Forum-lid
Tja dat zijn wel triple's Campagnolo, maar sorry ze zien er niet uit.
Zeg Marc A jij zit dus ook een beetje met het zelfde probleem hoe zou jij zoiets
aanpakken Misschien een triple van FSA en de rest van Campagnolo record als dat kan.
Zeg Marc A jij zit dus ook een beetje met het zelfde probleem hoe zou jij zoiets
aanpakken Misschien een triple van FSA en de rest van Campagnolo record als dat kan.
Koga Miyata Roadracer
Da's geen probleem, alleen zul je wel moeten zorgen voor een triple voor- en achterderailleur. Deze zijn nog wel te krijgen als je goed zoekt. Nieuw of anders op eBay. Stronglight heeft overigens ook zeer lichte triples.
Of Campa voor de 11 speed groepen ook weer non-series producten gaat leveren weet ik niet, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk. Op zich is dat zo erg niet, want 10 speed ziet er toch veel beter uit
Of Campa voor de 11 speed groepen ook weer non-series producten gaat leveren weet ik niet, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk. Op zich is dat zo erg niet, want 10 speed ziet er toch veel beter uit
Maar UT is eerder een achteruitgang dan een vooruitgang.
Zo'n vierkante as is juist een reden om bij Campa te blijven.
Zo'n vierkante as is juist een reden om bij Campa te blijven.
Ik rij zelf Shimano, mijn zoontje op campa. Campa loopt toch echt mooier, schakelt beter en oogt beter.
De enige reden voor Shimano is de veel grotere verkrijgbaarheid van onderdelen in den vreemde. Voor campa moet je altijd naar de speciaalzaak die het vaak ook niet heeft maar wel kan bestellen. Daar heb je dus niets aan als je op vakantie een tak in je derailleur krijgt of een ketting breekt.
De enige reden voor Shimano is de veel grotere verkrijgbaarheid van onderdelen in den vreemde. Voor campa moet je altijd naar de speciaalzaak die het vaak ook niet heeft maar wel kan bestellen. Daar heb je dus niets aan als je op vakantie een tak in je derailleur krijgt of een ketting breekt.
"Loopt mooier en schakelt beter" is feitelijk onjuist. Dan heb je je Shimano spullen gewoon niet goed afgesteld. Kwalitatief zit er heel weinig tussen beide merken. De slijtageonderdelen van Campa slijten iets langzamer maar zijn ook duurder. In the end kom je ongeveer gelijk uit.
-
- Forum-lid
Ik heb niets tegen Shimano hoor, ik rij zelf ook met de Ultegra groep. maar het spul van Camp en FSA oogt natuurlijk wel een stuk mooier en ik denk dat het ook wat mooier draait.
Wat is jullie mening over de FSA SL-K Triple Crankset kunnen jullie mij ook hier iets over vertellen Bvb ook de prijs in euro's, ik kan het niet vinden.
En zal deze crank ook goed te combineren zijn met camp record onderdelen, of is het misschien beter om ook de voorderieur van FSA te gebruiken.
Wat is jullie mening over de FSA SL-K Triple Crankset kunnen jullie mij ook hier iets over vertellen Bvb ook de prijs in euro's, ik kan het niet vinden.
En zal deze crank ook goed te combineren zijn met camp record onderdelen, of is het misschien beter om ook de voorderieur van FSA te gebruiken.
Koga Miyata Roadracer