Opkruipend shirt
- leocuypers
- Forum-lid
weet iemand of er een soort anitslip te krijgen is dit in het shirt gestiks kan worden.
Dit om te voorkomen dat het shirt telkens halverwege mijn rug opkruipt
Dit om te voorkomen dat het shirt telkens halverwege mijn rug opkruipt
-
- Forum-lid
???? Verklaar u nader ????
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
- leocuypers
- Forum-lid
kaj1500 schreef:de "betere" shirts hebben dit. Maarre is je shirt niet te klein dan?
ik denk dat de maat wel goed is, want als ik sta dan valt halverwegen mijn achterste, maar na 20 minuten fiesten kruipt het omhoog. Dan zit de helft van de stof in mijn nek . Het betreft een Giordana silverline shirt.
aha. Giordana is wel een kwaliteitsmerk, dacht ik. I heb het zelf niet. Trouwens, bij de meesten zit het shirt sowieso een beetje hoger, gewoon door de race positie. Kijk eens naar de jongens in de tour:D of hebben die soms maatkleding?
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
@ leo cuypers
Ik heb ook kleding van Giordana, maar ik heb er wel een siliconenstrip onderin zitten, dat het omhoog kruipen voorkomt. Volgens mij heb ik een witte Giordana Tenax. Er dus vast wel iets te verkrijgen dat op de naad gestikt kan worden. (in de broekspijpen zit het ook)
anders natuurlijk een siliconenkitspuit en ff creatief een lijntje over de naad leggen
Ik heb ook kleding van Giordana, maar ik heb er wel een siliconenstrip onderin zitten, dat het omhoog kruipen voorkomt. Volgens mij heb ik een witte Giordana Tenax. Er dus vast wel iets te verkrijgen dat op de naad gestikt kan worden. (in de broekspijpen zit het ook)
anders natuurlijk een siliconenkitspuit en ff creatief een lijntje over de naad leggen
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Ik had het eerst ook bij Bioracer (en de gehele ploeg bij ons) wij hebben dit toen aangegeven bij Bioracer die dit zijn onderzoeken, toen bleek dat de stof van onze broekjes te glad was (ook Bioracer) Dit jaar dus andere broekjes en daar heb ik ( en mijn ploeg ook) nu geen last meer van
- jorisbressers
- Forum-lid
Gewoon iets in de achterzak: sleutels/banaan/bandje en je hebt er geen last meer van.
Scott Addict 15 / Ultegra Di2