Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cervelo R3sl 58cm
- de zwarten
- Forum-lid HC
Zonder het in een richting te duwen, denk ik wel dat je even ver komt in prijs als je alles los verkoopt. En het verkoopt waarschijnlijk gemakkelijker...
probeer bvb eens
frameset: 2300
groep: 700
stuur(+pen):125
zadel(+pen):125
probeer bvb eens
frameset: 2300
groep: 700
stuur(+pen):125
zadel(+pen):125
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Even een update...
Fiets is tekoop met Campa Zonda wielen voor 3.299,00 euro en zonder de wielen voor 3.099,00 euro. Foto met huidige setup volgt later.
Frame: Cervelo R3sl 58cm met Wolf C SL vork
Groep: Full Campa Record
Stuur: Syntace carbon
Stuurpen: Ritchey WCS Carbon
Zadelpen: Ritchey WCS Carbon
Zadel: Tune Speedneedle
Bidonhouders: No name carbon
Gewicht is ongeveer 6.5 kilo
Fiets heeft ongeveer 1250 km gereden en moet eventueel plaatsmaken omdat ik er niet voldoende mee rij. Geen beschadigingen en fiets is als nieuw. Het zadel is wel al langer in gebruik en heeft slijtageplekken waardoor het witte leer wat is vervaagd. Fiets is zonder pedalen. Op de foto zit de Syntace zadelpen nog gemonteerd echter die is vervangen door een Ritchey WCS Carbon en de vorkbuis is inmiddels afgezaagd boven de stuurpen.
Fiets is tekoop met Campa Zonda wielen voor 3.299,00 euro en zonder de wielen voor 3.099,00 euro. Foto met huidige setup volgt later.
Frame: Cervelo R3sl 58cm met Wolf C SL vork
Groep: Full Campa Record
Stuur: Syntace carbon
Stuurpen: Ritchey WCS Carbon
Zadelpen: Ritchey WCS Carbon
Zadel: Tune Speedneedle
Bidonhouders: No name carbon
Gewicht is ongeveer 6.5 kilo
Fiets heeft ongeveer 1250 km gereden en moet eventueel plaatsmaken omdat ik er niet voldoende mee rij. Geen beschadigingen en fiets is als nieuw. Het zadel is wel al langer in gebruik en heeft slijtageplekken waardoor het witte leer wat is vervaagd. Fiets is zonder pedalen. Op de foto zit de Syntace zadelpen nog gemonteerd echter die is vervangen door een Ritchey WCS Carbon en de vorkbuis is inmiddels afgezaagd boven de stuurpen.
Is deze fiets nog te koop?