Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 09 aug 2008 15:00

R.Hiferink schreef:
Hoe halen ze het bij de NOS in het hoofd om Mart Smeets ALLEEN (of uberhaupt) het commentaar te laten verzorgen bij de olympische wegwedstrijd!!
Het verbaasde mij ook al, ik heb gelijk doorgezapt naar de Belg.
Ik denk dat de gemiddelde sportliefhebber zich veel minder aan Smeets ergert dan de hardcore wielerfans. En dat zijn wij;)
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 09 aug 2008 16:29

Wuyts en Schotte waren wel goed samen vond ik; Wuyts voor een keer zonder oeverloze uitweidingen, en Schotte goed bij de les. Alleen heeft Wuyts totaal geen humor, zo bleek bij de aangevertjes van Schotte, waar hij gewoon langsheen praatte. Maar da's een klein ongemak; blij dat ik De Clercq niet heb moeten aanhoren!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

lvm
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:59

lvm 09 aug 2008 16:30

Maar wat kan die Smeets op fenomenale manier de sfeer van zo'n wedstrijd overbrengen. De spanning in zijn stem leggen, de finale naar een climax praten. Ouderwets machtig mooi commentaar geleverd!

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 09 aug 2008 19:05

ik vond m ook erg goed vandaag!! niet "luister allemaal naar opa kleine kijkbuiskinderen", maar inderdaad sfeer toevoegen aan een prachtige wedstrijd. uiteraard gemaakt door de heren coureurs (en hoe!!).

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 09 aug 2008 19:08

voor de rest erg weinig te beleven daar langs de chinese muur. af en toe een agent en GEEN publiek. toch wel jammer...

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 09 aug 2008 19:26

Ik vond hem echt ontzettend nep overkomen vandaag, zijn enthousiasme leek wel gespeeld! Daarnaast vond ik zijn quasi hippe bijnamen/termen ook vaak erg irritant, hip is ie immers gewoon niet.

Over het algemeen is ie welte pruimen, daar ben ik wel eerlijk in, maar vandaag had ie wat mij betreft zeker z'n dag niet.

ivo
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2008 14:57

ivo 11 aug 2008 15:32

Dit is misschien vloeken in de kerk, maar ik vind Dijkstra en Ducrot het best leuk doen.
Ik hoor ze liever dan Smeets die toch allemaal niet meer zo goed ziet wat er gebeurt en vooral bezig is met een leuk verhaal op te houden.

nobsplz
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 23:43

nobsplz 12 aug 2008 13:28

Ivo schreef:Dit is misschien vloeken in de kerk, maar ik vind Dijkstra en Ducrot het best leuk doen.
Ik hoor ze liever dan Smeets die toch allemaal niet meer zo goed ziet wat er gebeurt en vooral bezig is met een leuk verhaal op te houden.


Dit is niet de Smeetskerk. Ik denk dat de meeste mensen die in dit topic gereageerd hebben iedere willekeurige commentator beter vinden dan Smeets.

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 12 aug 2008 17:13

ik vond smeets top zaterdag. Het gaat er volgens mij ook helemaal niet om of je precies weet wie wie is en op welke fiets ze rijden met welk type crankstel uit welk jaar. Het gaat erom dat hij op een boeiende manier de sfeer en de wedstrijdspanning op de kijker thuis laat overkomen. En volgens mij is hij daar uitstekend in geslaagd.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 13 aug 2008 14:26

Gisteren even het avondprogramma van Smeet gezien. Hij slaagde er zowaar in om het land "Togo" niet te kennen en als "Tongo" uit te spreken (de helft van wat hij maar simpelweg moet aflezen lees hij verkeerd)! :o Direct erna heb ik geïrriteeerd weggezapt.

Ik begrijp niet dat iemand met zo weinig algemene kennis in Nederland een eigen programma kan krijgen. Ik denk niet dat dit in Vlaanderen mogelijk zou zijn.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie