GastheerG schreef:Corniel schreef:Maar ik hoop met mrcoffee dat Vroomen nog vaker terug komt.
Nou ik viel er bij in slaap.
Z'n opmerking dat het niet belangrijk is dat z'n renners winnen heb ik nu al een keer of tien gehoord en gelezen (zie oa int WR) en van zo'n opmerking wordt ik heel gaperig.
Vind ik zo'n rare houding. Als je een ploeg hebt wil je koersen winnen.
Als je fietsen bouwt wil je dat daar de grootste kampioenen op fietsen.
Je wilt dat alle grote koersen een keer op jouw fiets worden gewonnen.
Bij zo'n houding dat winnen niet belangrijk is haak ik helemaal af. Zeker na het in een half jaar keer op keer te moeten horen/lezen.
Dat komt omdat hij het verhaal niet kon afmaken. Nauurlijk is het belangrjker dan hij doet voorkomen, maar het is (nog) niet hun 1ste prioriteit.
Zowel in Cervélo ( gerard vroomen) als in Henk Lubberdink zat veel meer verhaal. Dat is er totaal niet uitgekomen.
Dat is erg jammer, want nu heeft Vroomen niet kunnen aangeven wat die Cervélo's zo goed maakt ( i.z.o.) en Lubberdink heeft te weinig over zijn ervaringen met fietsen, de maten, fietstechniek enz kunnen vertellen.
Zoals een paar hier stellen, zou het voor de beetje kenner en liefhebber erg mooi geweest als Gerard Vroomen en Henk Lubberdink lekker over de fiets konden praten.
Wat wel leuk is, is dat ik die stripjes carbon ook heb liggen in de winkel en er diverse mensen waren die het gelijk herkenden en wilde ervaren.
Dan merk je wel dat mensen iets beter begrijpen, dat we wel wat werk in zit, in een frame.
Wat ik vervelend vind van die avond etappe, is dat het zo laat is. Ik sta elke dag om 06.00 uur op en als ik er danpas om 00.30 in lig, dan is het aan het eind vd klaar ..
Dan maar de herhaling kijken in de winkel `s middag en daarna de tour..