Mart Smeets
-
- Forum-lid
Kijk, zo mag ik het horen. Mart, mijn allerbeste vriend, doet het inderdaad nog steeds erg goed. En ik vind Camerig ook prachtig.
Cést incroyable!
-
- Forum-lid
Ik vind Mart het geweldig doen.
Kan uren naar hem kijken en luisteren. Het blijft een ikoon in de sportwereld, die niet alleen voetbal in zijn bagage heeft.
De opvolger voor Mart moet nog opstaan.
Marc
Kan uren naar hem kijken en luisteren. Het blijft een ikoon in de sportwereld, die niet alleen voetbal in zijn bagage heeft.
De opvolger voor Mart moet nog opstaan.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zonder 38 pagina's terug te willen lezen om te checken of dit al is gezegd; ik vind Smeets een prima commentator om het wielrennen te verslaan. Het is echter wel duidelijk dat hij nog nooit competitief op de fiets heeft gezeten. Dit wordt goedgemaakt door zijn enthousiasme en verbale capaciteiten (die hij wellicht ook voor elke andere sport kan gebuiken..). Ben benieuwd naar zijn laatste interview met meneer Armstrong.
hero schreef:Zonder 38 pagina's terug te willen lezen om te checken of dit al is gezegd; ik vind Smeets een prima commentator om het wielrennen te verslaan. Het is echter wel duidelijk dat hij nog nooit competitief op de fiets heeft gezeten. Dit wordt goedgemaakt door zijn enthousiasme en verbale capaciteiten (die hij wellicht ook voor elke andere sport kan gebuiken..). Ben benieuwd naar zijn laatste interview met meneer Armstrong.
heb ik iets gemist of komt dit nog?
Camerig is prachtig!
Gijs01 schreef:hero schreef:Zonder 38 pagina's terug te willen lezen om te checken of dit al is gezegd; ik vind Smeets een prima commentator om het wielrennen te verslaan. Het is echter wel duidelijk dat hij nog nooit competitief op de fiets heeft gezeten. Dit wordt goedgemaakt door zijn enthousiasme en verbale capaciteiten (die hij wellicht ook voor elke andere sport kan gebuiken..). Ben benieuwd naar zijn laatste interview met meneer Armstrong.
heb ik iets gemist of komt dit nog?
Inderdaad
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zomaar even een gedachte maar, zou Mart Smeets met Lance Armstrong met pensioen gaan?
Reden: dan vervalt zijn netwerk en komen er weer jonge pikkies waar hij minder mee heeft. Het zou zomaar kunnen alleen hoop ik nadrukkelijk van niet
Reden: dan vervalt zijn netwerk en komen er weer jonge pikkies waar hij minder mee heeft. Het zou zomaar kunnen alleen hoop ik nadrukkelijk van niet
Camerig is prachtig!
Vergis je niet, wielrennen is voor Mart maar een (klein) deel van z'n werk. Hij zit natuurlijk vrij fanatiek in het schaatsen, en is door met name de OS ook goed ingevoerd in andere sporten.
was zelf in het buitenland dus helaas de RVV moeten missen. Zag net dit artikel, vraag: Hoe deed Dione het?
BELGIË - Mart Smeets moest afgelopen weekend verstek laten gaan bij de Ronde van Vlaanderen. Een hersenschudding was het niet, maar de hardhandige kennismaking met een keukenkastje bezorgde de sportverslaggever toch een stevige hoofdpijn.
Het verslaan van het evenement vergt veel concentratie en voorbereiding. ,,Dat lukte hem even niet'', zegt een woordvoerder van de NOS. Dus viel Dione de Graaff in voor Mart bij de wielrenklassieker. De NOS verwacht dat Smeets deze week zijn werk hervat. (DVDH)
BELGIË - Mart Smeets moest afgelopen weekend verstek laten gaan bij de Ronde van Vlaanderen. Een hersenschudding was het niet, maar de hardhandige kennismaking met een keukenkastje bezorgde de sportverslaggever toch een stevige hoofdpijn.
Het verslaan van het evenement vergt veel concentratie en voorbereiding. ,,Dat lukte hem even niet'', zegt een woordvoerder van de NOS. Dus viel Dione de Graaff in voor Mart bij de wielrenklassieker. De NOS verwacht dat Smeets deze week zijn werk hervat. (DVDH)