fietsmaatjes leiden eo gezocht
-
- Forum-lid
nou vuelta ik zou graag met je willen fietsen in de omgeving leiden maar ik ben bang dat ik met mijn 42 jaar je niet bij kan houden, succes!
-
- Forum-lid
Waarom krijg ik nou het idee dat Vuelta de ondertoon in TurboDiesel2's post niet meekrijgt :rolleye:. Lijkt me dan ook een redelijk zinloos topic te worden. I'm out (kom toch niet uit de buurt van Leiden, LOL)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
[quote="vuelta"]rond de 29 is toch niet supersnel
maar gezellig een rondje doen ben ik altijd wel voor in hoor beetje aan elkaar aanpassen kan toch altijd
en 42 is dat oud dan ben ook al op weg naar 40[/quote]
Jezus, wat een ouwe lullen hier!!
maar gezellig een rondje doen ben ik altijd wel voor in hoor beetje aan elkaar aanpassen kan toch altijd
en 42 is dat oud dan ben ook al op weg naar 40[/quote]
Jezus, wat een ouwe lullen hier!!
kiekeboe
Tjongejonge heren,
Ben ik even niet meer op het forum geweest...hahahah LOL wat laten jullie je allemaal hoog op de kast jagen.
Respect voor alle ouwe lui, ik houd jullie niet bij....en misschien moet ik mijzelf met mijn 32 jaar wel een beetje bij de oudjes gaan rekenen:(
Vuelta; In verband met een knieblessure en nadat ik een tijd ziek ben geweest ga ik nu na 3 maanden weer beginnen met fietsen. Ik start even alleen om te kijken hoe het gaat. Als het allemaal weer een beetje gaat ben je welkom om aan te sluiten. Ik zal mijn rondjes weer gaan posten in mijn eigen topic. Ik zou zeggen houd het in de gaten.
Veel fietsplezier iedereen!!
gr flex
Ben ik even niet meer op het forum geweest...hahahah LOL wat laten jullie je allemaal hoog op de kast jagen.
Respect voor alle ouwe lui, ik houd jullie niet bij....en misschien moet ik mijzelf met mijn 32 jaar wel een beetje bij de oudjes gaan rekenen:(
Vuelta; In verband met een knieblessure en nadat ik een tijd ziek ben geweest ga ik nu na 3 maanden weer beginnen met fietsen. Ik start even alleen om te kijken hoe het gaat. Als het allemaal weer een beetje gaat ben je welkom om aan te sluiten. Ik zal mijn rondjes weer gaan posten in mijn eigen topic. Ik zou zeggen houd het in de gaten.
gr flex
Flexje
[quote="Flexje954"]Tjongejonge heren,
gr flex[/quote]
Eindelijk iemand die orde op zaken stelt!
gr flex[/quote]
Eindelijk iemand die orde op zaken stelt!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Vuelta en Flexje954,
Sinds november 2008 heb ik kennisgemaakt met het wielrennen. Sindsdien fiets ik zo’n 2 a 3 keer in de week.
Omdat ik vrijwel altijd alleen train, ben ik opzoek naar nog mensen die in een groepjes willen trainen.
Ik ben 33 jr, mijn afstanden door de weeks zijn rond 40/ 45 km met een gemiddelde van 25 a 28km/h.
Zoeken jullie nog steeds fiets/trainmaatje? Reageer dan.
Grtz, Sulai.
Sinds november 2008 heb ik kennisgemaakt met het wielrennen. Sindsdien fiets ik zo’n 2 a 3 keer in de week.
Omdat ik vrijwel altijd alleen train, ben ik opzoek naar nog mensen die in een groepjes willen trainen.
Ik ben 33 jr, mijn afstanden door de weeks zijn rond 40/ 45 km met een gemiddelde van 25 a 28km/h.
Zoeken jullie nog steeds fiets/trainmaatje? Reageer dan.
Grtz, Sulai.
@wietskek: Je hebt inmiddels hoop ik wel warme fietskleding geregeld?