Ik heb onze fietsgroep (17 man) ingeschreven voor de Marmotte van dit jaar. Dit heb ik gedaan via de officiele website. Alle formulieren toegestuurd in PDF, incluis de medische verklaringen van de groep, betaald etc. Alles is keurig geregeld, op éen punt na.
Als ik de bevestiging via de officiele site nakijk krijg ik de volgende melding;
Pieces à fournir :
Votre inscription est incomplète.
Vous devez nous envoyer votre certificat medical ou copie de licence
en indiquant le n° client xxxxx à defaut vous serez inscrit en randonneur.
Dat betekent dus dat de inscrijving niet compleet is en dat ze ofwel een medische verklaring ofwel een licentie nodig hebben, met je Clientnummer erop vermeld. En dat je anders standaard ingeschreven wordt in randonneur. Dit wil volgens mij zeggen dat je dant de tocht een of twee dagen eerder moet rijden.
Ik heb op de site gezien door wat andere inschrijfnummers in te voeren, dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Ik heb de organisatie al gemaild, en de medische verklaringen opnieuw toegestuurd (in pdf) maar nu de clientnummers op de verklaring gezet. Maar krijg geen reactie terug.
Ik neem de medische verklaringen in ieder geval mee en probeer het in Frankrijk op te lossen.
Wie heeft dit probleem ook? en hoe heb je het opgelost?
Problemen met medische verklaring Marmotte
Wanneer heb je die verklaringen gemaild? Bij mij duurde het een dag of drie voordat de status van mijn inschrijving veranderde van incomplète naar complète. Overigens is het inderdaad belangrijk het clientnummer te vermelden op de verklaring. Verder schijnt het geen probleem te zijn de verklaring terplekke in te leveren.
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Ik heb hetzelfde probleem; kopie van mijn Franse licentie toegezonden maar status blijft ongewijzigd. Daarom afgelopen maandag maar even gebeld. Ach, was allemaal geen probleem, want l'Auvergnate (waar ik me voor ingeschreven heb) is nog zo ver weg. Ze hebben het momenteel erg druk; wanneer mijn status donderdag nog niet zou zijn gewijzigd moest ik maar weer eens contact opnemen...
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias
Je kunt 't ook terplekke nog regelen.
Ik ga me vanavond inschrijven voor de Marmotte... 'k verwacht ook geen problemen.
2 weken voor La Look schreef ik mij in via de website van Sport Communication. Tijdens de inschrijving wordt op de site gevraagd of je een licentie hebt, maar daar vallen enkel Franse organisaties aan te duiden; ik heb "geen licentie" aangevinkt, wetende dat ik ter plekke een UCI-licentie en een van de Vlaamse Tri-&Duatlonliga kan voorleggen (die licentie veronderstelt een voorafgaande medische test). Ik kreeg een bevestiging per mail met mijn dossard (= rugnummer, dat eigenlijk een kader/stuurplaatje is). Na mijn inschrijving heb ik nooit nog naar de SC-site gekeken, dus geen idee of je daar status "complète" of "incomplète" kan zien... geen zorgen ook
Ter plekke gewoon mijn Look-startpakket afgehaald en er is nooit over licenties of medische attesten gesproken.
2 weken voor La Look schreef ik mij in via de website van Sport Communication. Tijdens de inschrijving wordt op de site gevraagd of je een licentie hebt, maar daar vallen enkel Franse organisaties aan te duiden; ik heb "geen licentie" aangevinkt, wetende dat ik ter plekke een UCI-licentie en een van de Vlaamse Tri-&Duatlonliga kan voorleggen (die licentie veronderstelt een voorafgaande medische test). Ik kreeg een bevestiging per mail met mijn dossard (= rugnummer, dat eigenlijk een kader/stuurplaatje is). Na mijn inschrijving heb ik nooit nog naar de SC-site gekeken, dus geen idee of je daar status "complète" of "incomplète" kan zien... geen zorgen ook
Ter plekke gewoon mijn Look-startpakket afgehaald en er is nooit over licenties of medische attesten gesproken.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik heb vorig jaar meegemaakt dat iemand zich 1 dag voor de tocht inschreef in AdH. "Own risk?" vroeg de man van de inschrijving. "Yes", antwoordde de renner. En hij kon gewoon inschrijven.
Kortom, als het erop aan komt kun je zelfs zonder medische verklaring meedoen.
Kortom, als het erop aan komt kun je zelfs zonder medische verklaring meedoen.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Ooit een keer zonder medische verklaring meegereden en was de snelste dame (zegt meer over de overige dames dan over mij). Helaas, geen prijzen, want de verklaring ontbrak...
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias