Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

opvolger

delynx
Forum-lid

delynx 16 jun 2008 21:46

Ik heb mijn oude stalen janjanssen op zolder gelegd, Nu rij ik op een Specialized Allez sport 2008. Dit bevalt erg goed. Het voelt een beetje aan alsof ik na het halen van mijn rijbewijs meteen bmw ben gaan rijden.
Als ik Specialized mag vergelijken met bmw. Nu is het wel zo dat bmw rijders zeggen eens een bmw altijd een bmw...

Ik moet zeggen die fiets rijd heerlijk, maar als ik een opvolger ga zoeken voor over een jaar of twee misschien eerder moet ik dan gewoon een tarmac kopen of eerst een italiaantje uitproberen??
paar honderd kilometer per week maar elke keer als ik fiets denk ik "ik moet meer gaan fietsen\'\'

foosho
Forum-lid

foosho 16 jun 2008 21:56

Eerst maar es lekker genieten van je fiets?
Over 2 jaar is er weer een hoop veranderd in racefietsenland/jouw wensen/ambities/smaak/portemonnee/...

Ik zou sowieso niet weten hoe we deze vraag voor jou zouden moeten beantwoorden.. nogal smaakgevoelig..

frankvanboven
Forum-lid

frankvanboven 16 jun 2008 22:12

Ik zou eerst maar eens lekker gaan genieten van je nieuwe fiets. Het lijkt me niet best als je nu al met de volgende fiets bezig bent.

delynx
Forum-lid

delynx 16 jun 2008 22:30

Wees gerust en... begrijp me niet verkeerd. Ik wil graag erachter komen of mensen merkvast zijn of veel fietsen uitproberen. Ik ben ALTIJD met een volgende fiets bezig maar ga eerst naar bikemotion enz..en dan stel ik het vaak toch een seizoentje uit. 2 jaar duurt het toch wel voordat ik ga inruilen. Trouwens die specialized bevalt zo ontzettend goed dat word nog wat een geschikte opvolger vinden.
paar honderd kilometer per week maar elke keer als ik fiets denk ik "ik moet meer gaan fietsen\'\'

Plaats reactie