En waarom zou Gesink dat niet kunnen dan?MrT schreef:Ja, Contador rijdt ook licht. Maar daarom heb ik deze vuelta eens goed opgelet. Moet je eens kijken als hij aanvalt, dat begint of altijd uit een lagere frequentie dan zn gebruikelijke, of hij schakelt na de eerste paar meter gelijk een tandje bij.
Robert Gesink
Foosho schreef:En waarom zou Gesink dat niet kunnen dan?MrT schreef:Ja, Contador rijdt ook licht. Maar daarom heb ik deze vuelta eens goed opgelet. Moet je eens kijken als hij aanvalt, dat begint of altijd uit een lagere frequentie dan zn gebruikelijke, of hij schakelt na de eerste paar meter gelijk een tandje bij.
Dat zeg ik niet, het enige is dat ik dit nooit zie bij hem.
Het is dus een open vraag, geen stelling.
Ben ik trouwens gek???? Ik zag gister op de angliru Gesink toch echt met camapgolo shifters rijden! Zou dat komen mbt tot het afmonteren van de fiets met een compact?
-edit:
Ik heb net een foto gezien; nu lijken mij het wel de de nieuwe Dura Ace shifters.... |
klik
-edit:
Ik heb net een foto gezien; nu lijken mij het wel de de nieuwe Dura Ace shifters.... |
klik
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Foosho schreef:@MrT: Ok
Ik vind een licht verzetje iig geen argument om niet te kunnen aanvallen.
Vraag of hij zich zal ontwikkelen tot aanvaller pur sang, een aanklamper of er iets tussen, is nog afwachten ja.
Ja, ik zal het iig op de voet volgen.
Het is nu iig slim om niet te veel aan te vallen. Eerste echt grote ronde, dus beter de krachten doseren. Anders val je er doorheen.
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik zal dit draadje weer leven inblazen....
2009 wordt het jaar van de doorbraak voor Robert Gesink....mits ie heel blijft..
Ik voorspel:
Winnaar Parijs Nice
3e Amstel Gold Race
5e Luik
En rond plaats 7 tour de france, maar kan nog veel stijgen als ie niet bij Menchov (net niet) moet blijven....maar ja de taktiek van de Rabo's ....ach was Jan Raas er nog maar.....
MVG
Ik zal dit draadje weer leven inblazen....
2009 wordt het jaar van de doorbraak voor Robert Gesink....mits ie heel blijft..
Ik voorspel:
Winnaar Parijs Nice
3e Amstel Gold Race
5e Luik
En rond plaats 7 tour de france, maar kan nog veel stijgen als ie niet bij Menchov (net niet) moet blijven....maar ja de taktiek van de Rabo's ....ach was Jan Raas er nog maar.....
MVG