Robert Gesink
Madhill schreef:Het moet wel zeer ernstig zijn anders geef je je najaar daar niet voor op.
En dat ga jij voor een onbekende van jou bepalen? Wat een kut opmerking!
Ik denk dat de beslissing in samenspraak met z'n ploeg is gedaan. Wat heb je aan een renner die met zijn kop ergens anders zit? Juist, helemaal niets.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Bedankt voor de link Hulk! Zie de beelden nu pas, maar hij sprint die mannen serieus uit het wiel! Niet te zuinig.. Nibali, Scarponi, niet echt kleine jongens ook!
vincent75 schreef:Madhill schreef:Het moet wel zeer ernstig zijn anders geef je je najaar daar niet voor op.
Ik denk dat de beslissing in samenspraak met z'n ploeg is gedaan. Wat heb je aan een renner die met zijn kop ergens anders zit? Juist, helemaal niets.
Lijkt me niet dat dat als een kutopmerking bedoeld was Vincent, denk dat hij zich gewoon probeert in te leven in Gesinks beslissing en bang is dat die pa er dan wel ernstig aan toe zal zijn aangezien hij blijkbaar bereid is zijn najaar ervoor op te geven.
spin schreef:vincent75 schreef:Madhill schreef:Het moet wel zeer ernstig zijn anders geef je je najaar daar niet voor op.
Lijkt me niet dat dat als een kutopmerking bedoeld was Vincent, denk dat hij zich gewoon probeert in te leven in Gesinks beslissing en bang is dat die pa er dan wel ernstig aan toe zal zijn aangezien hij blijkbaar bereid is zijn najaar ervoor op te geven.
Oh ja, sorry. Nu ik het nog een keer lees kan je dit inderdaad ook anders interpreteren.
Ik neem mijn woorden terug.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Een traumahelicopter komt niet opdagen omdat je je sleutelbeen hebt gebroken. Een vriend vindt je niet in een weiland als je nog fatsoenlijk op kunt staan om weer op het pad/de weg te komen. Lijkt me dat het nogal ernstig is wat Gesink senior is overkomen. Het ruikt naar sensatie, maar ik ben wel benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Da's niet mis voor een eenzijdig fietsongeval in Nederland...