Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

effe voorstellen

viaggio
Forum-lid

viaggio 11 jun 2008 07:26

hoi ,
ik ben danny , 42 jaar , woonachtig te beringen , limburg
ik ben fulltime nachtverpleegkundige en in mijn vrije weekends ben ik ceremoniemeester ( huwelijken)

ik ben zopas begonnen met fietsen en heb me een viaggio racing 500 aangeschaft met carbon voorvork + achtervork , full 105 afgewerkt.

ik heb me voorgenomen om mijn woon-werk kilometers met de fiets te doen
48 km enkele rit

ik ben nu reeds 5x met de fiets geweest en het bevalt mij prima , buiten de beginnerspijnen ( zadel )

maar volgende week moet ik nog effe terug naar de winkel voor enkele aanpassingen aan fiets ivm zitpositie ( lichte zadelpijn , lichte schouderpijn )
ik denk aanpassing stuurpen ( verkorten )

veilige kilometers aan iedereen toegewenst

groeten danny

lior63
Forum-lid

lior63 11 jun 2008 09:07

48 is behoorlijk wat.

Tot anderhalf jaar terug reed ik Enschede-Deveneter = 62 km elke kant op. Dat was dus te veel.
Nu zit ik in Rijssen, dat is 40 km en is voor mij de ideale afstand.

Rustig opbouwen, vooral geen haast en in de winter niet te veel verliezen dan heb je een hartstikke leuke sport.

pim3
Forum-lid

pim3 11 jun 2008 20:55

Danny, welkom op het forum! 48 heen én terug is niet niks hoor. Als je over 'n tijdje een beetje getraind bent is het misschien leuk om een keertje in Panningen een trainingswedstrijdje mee te draaien. Thyas complex, donderdag om 19.30.

Ik neem aan dat je wel in een fietsbroek rijdt ;)? Anders is je zadelpijn snel verklaard.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

Plaats reactie