Tommeke tommeke...... (dommeke dommeke)
@Marijn!,
Geen idee op wie of wat je een reactie stuurt en wat die reactie moet betekenen.
Wellicht een korte toelichting zou nuttig/handig zijn. Maar 1 lijntje
Zorro
Geen idee op wie of wat je een reactie stuurt en wat die reactie moet betekenen.
Wellicht een korte toelichting zou nuttig/handig zijn. Maar 1 lijntje
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
ZorroI schreef:roger schreef:Geweldig topic is het aan het worden!!!!
Hoi,
Nou ik vind het dus steeds meer over niks gaan. Men dwaalt af van het onderwerp, haalt er argumenten bij die er niets toe doen etc.
Met geweldig bedoel ik ook dat het om niks gaat :d;)
I live to ride,I ride Passoni
En dan vooral die scheinheilige Armin Maier(Baas RvZ)! Is zelf een pakhaas 1e klas (festina). Meent dan maar even als eerste een standpunt te moeten innemen! Die heeft een klont boter zo groot als de Jungfrau op zijn hoofd!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
roger schreef:ZorroI schreef:roger schreef:Geweldig topic is het aan het worden!!!!
Hoi,
Nou ik vind het dus steeds meer over niks gaan. Men dwaalt af van het onderwerp, haalt er argumenten bij die er niets toe doen etc.
@Roger,
Ok, dan zitten we op dezelfde lijn. Begreep het zo niet uit je post.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
roger schreef:ZorroI schreef:roger schreef:Geweldig topic is het aan het worden!!!!
Hoi,
zorroI heeft het hierboven helemaal ON TOPIC samengevat;
Volgens de dopingregels heeft Boonen niets fout gedaan.
Wie daar iets zinnigs tegenin te brengen heeft mag dat doen, maar stop nu met die emotionele zever.
Er zijn er volgens mij heel veel jaloers op Boonen, en die zien nu DE kans om hem aan de schandpaal te hangen.
[
Wie daar iets zinnigs tegenin te brengen heeft mag dat doen, maar stop nu met die emotionele zever.
Er zijn er volgens mij heel veel jaloers op Boonen, en die zien nu DE kans om hem aan de schandpaal te hangen.[/quote]
Ik was een echte fan.
Maar kan zijn gedrag onmogelijk verdedigen.
Stel je voor dat mijn kinderen zien dat ik Tom nog steun.
En denken papa vind drugs niet erg
Hij MOET gestraft worden anders geef je een fout voorbeeld aan de jeugd.
Er zijn er volgens mij heel veel jaloers op Boonen, en die zien nu DE kans om hem aan de schandpaal te hangen.[/quote]
Ik was een echte fan.
racefiets kopen is moeilijker dan racen
cazanner schreef:[
Er zijn er volgens mij heel veel jaloers op Boonen, en die zien nu DE kans om hem aan de schandpaal te hangen.
Ik was een echte fan.
[/quote]
Nog 1 keer dan.
Heb je ook zo gereageerd toen Tom de eerste keer met alcohol achter het stuur gepakt werd? Of op 6 Juni van dit jaar?
Wat moest Papa toen denken van Alcohol? Ik praat eventueel cocainegebruik niet goed op deze manier maar je moet wel consequent zijn.
En gestraft wordt Tom waarschijnlijk wel bij het welleven van de Belgische wet. Wat wil je nog meer? Moet je zo iemand dan nooit meer aankijken?
Zoals ik al eerder zei' Het was niet slim van Tom' maar laat wel het recht zijn recht en volgens de dopingregels heeft hij niets misdaan.
Hoe oud zijn je kinderen als ik vragen mag? Weten zij wat cocaine is?
Als je zo een redenatie opvoert dan mogen je kinderen dus bijna geen sport meer kijken en zeker geen wielrennen.
Film zou ik ook niet doen want menig filmster is aan de coke, speed etc.
Muziek wordt ook een probleem. Geen Rolling Stones, Nirvana, Britney Spears (als je dat nog muziek mag noemen ) etc.
Hoe ga je dat dan uitleggen?
Dit is geen persoonlijke aanval maar wel een vraag om twee dingen gescheiden te houden. Doping regels en Belgische wet. Emotionele dingen staan hier buiten.
Als men wil (zie mijn eerder post van vandaag) dat cocaine gebruik ook buiten competitie strafbaar is dan moet men die regels aanpassen. PUNT!!!!!
En nu houd ik ermee op. Point made.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hij moet ook gestraft worden, maar dan wel volgens de Belgische wet. Dat hij gepakt wordt op de uitvoering van zijn beroep, zou bij deze dan ook niet kunnen volgens de dopingregels.
Dat hij het leuk vindt om zo af en toe wat experimenteren met drugs of wat dan ook in z'n vrije tijd mag ie van mij zelf weten (dit vergroot natuurlijk niet zijn populariteit, maar dat is zijn eigen keus).
Dat hij het leuk vindt om zo af en toe wat experimenteren met drugs of wat dan ook in z'n vrije tijd mag ie van mij zelf weten (dit vergroot natuurlijk niet zijn populariteit, maar dat is zijn eigen keus).
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
cazanner schreef:[
Ik was een echte fan.
[/quote]
Papa moet zijn zoon maar vertellen wat drugs is en wat doping is. Als papa dat verschil niet kent moet hij maar niets zeggen.
Als jij dat dan erg vindt zeg dat dan ook tegen je zoon. Maar haal de dingen niet door elkaar. Mijn zoon mag gerust suporteren voor Boonen, al is hij nog veel te jong, maar ik zal hem altijd vertellen dat drugs gevaarlijk zijn.
Ik was een echte fan.
Gooi je nou ook al je cd's van b.v. Jimi Hendrix, Pink Floyd, Elvis, Herman Brood, The Beatles, Janis Joplin, Nirvana en vele, vele anderen weg? :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Er komt vaak het argument naar voor van andere bekenden (artiesten vrnmlk) die ook drugs gebruiken... non-argument want niemand in dit topic keurde dàt ooit goed. Maar toch wil ik toch even toevoegen wat zo éxtra perfide is aan een sportman die schijnbaar zo eventjes aan de cocaïne zit (er van uitgaande dat dit occasioneel gebruik is): sportlui, en zeker een Parijs-Roubaix winnaar, hebben het aureool om prototypes van kerngezonde en sterke atleten te zijn... en als zij enkele dagen voor wedstrijd cocaïne nemen, straalt dat verkeerdelijk de indruk uit dat het goedje echt niet zo kwaad kan zijn. En 1 ding moet je artiesten meegeven: een gezonde levenswijze stralen die niet uit... een sporter wel. In die zin lijkt een topsporter-druggebruiker meer bij tot de indruk van "onschuldig lijntje cocaïne" dan een zanger.
Overigens moet het maar eens gedaan zijn met de mening dat dit een privé-zaak is. Strafrecht is nooit een privézaak!
Overigens moet het maar eens gedaan zijn met de mening dat dit een privé-zaak is. Strafrecht is nooit een privézaak!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -