Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tommeke tommeke...... (dommeke dommeke)

quarante
Forum-lid

quarante 11 nov 2008 18:28

BMiller schreef:Geld en Roem maakt meer kapot dan je lief is!

Al zou ik dat extra geld toch wel weer handig vinden;)

Geld en roem heeft hier niks mee te maken, al was hij een arme schooier in een roestige Panda dan had hij nog steeds een beroerde rijstijl waarschijnlijk. Gewoon omdat hij bekend is vind een journalist het interessant om te publiceren.
Bovendien is hij niet tegen een vangrail gecrasht maar tegen een boom, nadat hij naar eigen zeggen moest uitwijken voor een motorrijder.
Misschien eens een bijspijkercursus volgen Tom?

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 09 dec 2008 16:27

Boonen gebruikte mogelijk ook XTC
Uitgegeven: 9 december 2008 11:17
Laatst gewijzigd: 9 december 2008 11:33

AMSTERDAM - Tom Boonen moet zich op 6 januari tegenover de rechter in Turnhout niet alleen verantwoorden voor cocaïnegebruik, maar ook voor XTC-gebruik. Dat meldt Sporza dinsdag.
Infostrada Sports

Bij de Belgische wielrenner van Quick-Step zijn bij een haartest ook psychotrope stoffen aangetroffen en die duiden op mogelijk gebruik van XTC.

De rechter in Turnhout bepaalt of Boonen naar de strafrechter wordt doorverwezen. Hij kan een celstraf variërend van drie maanden tot vijf jaar krijgen.

Voor een schorsing hoeft de Belg niet te vrezen. Alleen wanneer een wielrenner direct voor of na een wedstrijd wordt betrapt op cocaïne, kan hij geschorst worden. Bij Boonen was dit niet het geval.
http://www.nu.nl/news/1876910/45/Boonen ... k_XTC.html
Opgeven is geen optie!

ridleyhater
Forum-lid

ridleyhater 09 dec 2008 17:27

oud nieuws he van die xtc en cocaïnegebruik
kredo..record...bora..mmmm

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 dec 2008 17:42

Een schorsing niet, maar het blijft vreemd dat zijn werkgever geen probleem heeft met een renner die verboden verdovende middelen gebruikt. Al helemaal gezien de voorbeeldfunctie die "Tommeke" toch ook heeft naar de jeugd. Was Tom geen winnaar dan had Lefevre al lang afscheid van hem genomen. Hypocriet ten top.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

casran
Forum-lid HC

casran 09 dec 2008 18:41

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 09 dec 2008 19:47

Buzz schreef:Denk dat dit artikel bedoeld wordt.

Ik had het wel degelijk over Iljo Keisse... Dat Tom Boonen ook XTC gebruikte kon er nog wel eventjes bij :s
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

briekco
Forum-lid

briekco 24 dec 2008 22:26

http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;

delirium
Forum-lid

delirium 30 mar 2009 09:38

Over Boonen dus;

Meer en meer begint zijn carriere op die van Museeuw te lijken. De eerste jaren was hij de sterke beer die massasprinten won en vlaamse klassiekers domineerde, nu hij wat matuurder is, is zijn sprint een beetje afgebot, en lijkt het of hij niet meer heer en meester is waar en wanneer hij wil. een heel normale evolutie trouwens, ja kan niet oppermachtig blijven. Mijn gok is dat hij volgende twee weken wellicht gaat scoren, maar de week daarna zou hij weleens kunnen debuteren in de Amstel. Nu "zijn koersen" moeilijker zijn om te winnen voor hem, de concurrentie is bijgebeend, gok ik dat hij zijn kansen wil gaan in die andere koersen.
Dus volgend jaar een tour zonder Boonen(alles voor Cavendisch, niks voor een ander), en Boonen de beste in de Amstel Gold Race.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 30 mar 2009 09:57

Tsja,.....als je zo redeneert, kan ik ook wel een duit in het zakje doen.

Boonen lijkt niet meer de finesse te hebben in de massasprint die hij vroeger wel had. Boonen is nog steeds volksheld nummer 1 in Belgie en wellicht waant hij zich god in vlaanderen. En de goden worden toch niet aangepakt (een beetje de Museeuw gedachte). Boonen staat niet bekend om zijn enorme intellect en begaat de fout naar verboden middelen te grijpen om meer macht in in de benen te hebben bij het eindschot. En natuurlijk wordt die dan gepakt en hebben we weer een rel bij.

Ik hoop dat mijn theorie niet waar blijkt te zijn en dat Boonen gewoon klassiekers blijft winnen. Ik hoop ook wel eens dat hij van dat vreselijke accent afraakt en gewoon beschaafd Vlaams gaat spreken.
Live fast; die young. mijn blog

delirium
Forum-lid

delirium 30 mar 2009 10:08

rob74 schreef:Tsja,.....als je zo redeneert, kan ik ook wel een duit in het zakje doen.

Boonen lijkt niet meer de finesse te hebben in de massasprint die hij vroeger wel had. Boonen is nog steeds volksheld nummer 1 in Belgie en wellicht waant hij zich god in vlaanderen. En de goden worden toch niet aangepakt (een beetje de Museeuw gedachte). Boonen staat niet bekend om zijn enorme intellect en begaat de fout naar verboden middelen te grijpen om meer macht in in de benen te hebben bij het eindschot. En natuurlijk wordt die dan gepakt en hebben we weer een rel bij.

Ik hoop dat mijn theorie niet waar blijkt te zijn en dat Boonen gewoon klassiekers blijft winnen. Ik hoop ook wel eens dat hij van dat vreselijke accent afraakt en gewoon beschaafd Vlaams gaat spreken.

Haha, mooi zo, ook een genuanceerde mening die evengoed waar kan zijn.
Anyway, als fan bezie ik het allemaal wat mooier, en aangezien hij ook maar mens is mag je niet teveel verwachten. Weinigen hebben een palmares als het zijne, laat staan op die leeftijd. Wat betreft verboden middelen is er bij hem nooit iets strafbaars gevonden buiten coke. Maar dat is geen doping dus niet wielrennengerelateerd.
Wat ik niet begrijp is dat collegarenners, die lang niet slecht fietsen, maar nog geen fractie winnen van wat Boonen wint, zich volgens de pers verkneukelen in het feit dat Boonen "maar" tweede was.
Voor iemand die het moet hebben van in beeld komen en een paar ereplaatsen is dat toch wat flauw.... Maar het is maar gazettepraat he, voor alle duidelijkheid.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... ver_boonen

a.herrebout
Forum-lid

a.herrebout 30 mar 2009 12:14

rob74 schreef:Ik hoop ook wel eens dat hij van dat vreselijke accent afraakt en gewoon beschaafd Vlaams gaat spreken.

Laat ik nou net bij ieder interview dubbel liggen van het lachen...Schitterend accent. Beter dan plat Amsterdams!

Plaats reactie