rob74 schreef:Tsja,.....als je zo redeneert, kan ik ook wel een duit in het zakje doen.
Boonen lijkt niet meer de finesse te hebben in de massasprint die hij vroeger wel had. Boonen is nog steeds volksheld nummer 1 in Belgie en wellicht waant hij zich god in vlaanderen. En de goden worden toch niet aangepakt (een beetje de Museeuw gedachte). Boonen staat niet bekend om zijn enorme intellect en begaat de fout naar verboden middelen te grijpen om meer macht in in de benen te hebben bij het eindschot. En natuurlijk wordt die dan gepakt en hebben we weer een rel bij.
Ik hoop dat mijn theorie niet waar blijkt te zijn en dat Boonen gewoon klassiekers blijft winnen. Ik hoop ook wel eens dat hij van dat vreselijke accent afraakt en gewoon beschaafd Vlaams gaat spreken.
Haha, mooi zo, ook een genuanceerde mening die evengoed waar kan zijn.
Anyway, als fan bezie ik het allemaal wat mooier, en aangezien hij ook maar mens is mag je niet teveel verwachten. Weinigen hebben een palmares als het zijne, laat staan op die leeftijd. Wat betreft verboden middelen is er bij hem nooit iets strafbaars gevonden buiten coke. Maar dat is geen doping dus niet wielrennengerelateerd.
Wat ik niet begrijp is dat collegarenners, die lang niet slecht fietsen, maar nog geen fractie winnen van wat Boonen wint, zich volgens de pers verkneukelen in het feit dat Boonen "maar" tweede was.
Voor iemand die het moet hebben van in beeld komen en een paar ereplaatsen is dat toch wat flauw.... Maar het is maar gazettepraat he, voor alle duidelijkheid.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... ver_boonen