moeilijk vinden
En je wilt met zo'n vraag een antwoord? Geintje zeker.
Je heb pas 4 posts in totaal dus hoe moeilijk kan dat zijn in jouw geval?
Posts nodig?
Hint; ik onderteken altijd met 'Zorro' en kan zo via 'Zoek' altijd alle posts terugvinden die ik heb gedaan.
Mvg, Zorro
Je heb pas 4 posts in totaal dus hoe moeilijk kan dat zijn in jouw geval?
Posts nodig?
Hint; ik onderteken altijd met 'Zorro' en kan zo via 'Zoek' altijd alle posts terugvinden die ik heb gedaan.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
nou, ik denk dat het meer te maken heeft met het vinden van bepaalde onderwerpen in het algemeen.. En niet direct met het vinden van de topics waar hij/zij zelf in gepost heeft..En ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zijn mening wel deel.. die zoekfunctie doet het imho best belabberd.... Maar misshien ligt het aan mijn zoekskills.. Verder, ik vind het maar raar dat je je naam in je eigen post moet zetten wil je die post kunnen terugvinden .. T is toch logisch dat het van je afkomstig is.. Ik bedoel, t is toch niet zo dat iedereen maar gebruik kan maken van je account..wie zou het anders gepost hebben ...
Ik ben het beiden eens. Zorro heeft gelijk dat het wel mee valt. Echter een optie om je eigen posts terug te kunnen vinden zou handig zijn.
Maar iemand die zich net heeft aangemeld en nu al (lees 1 dag later) zich beklaagd over het terug vinden, kan je niet serieus nemen.
Maar iemand die zich net heeft aangemeld en nu al (lees 1 dag later) zich beklaagd over het terug vinden, kan je niet serieus nemen.
Niets is wat het lijkt..
De zoekoptie is in het begin niet echt superduidelijk
Je vind het snelst wat je zoekt als je 'alle woorden' aanvinkt en je kiest voor 'beide' bij 'zoek in',
deze opties zijn standaard niet geselecteerd.
Als je bijvoorbeeld zoekt op 'wit zadel' verwacht je resultaten over witte zadels,
maar omdat 'Elk woord' staat aangevinkt, krijg je een waslijst met 'wit' of 'zadel' in de titel.
Je vind het snelst wat je zoekt als je 'alle woorden' aanvinkt en je kiest voor 'beide' bij 'zoek in',
deze opties zijn standaard niet geselecteerd.
Als je bijvoorbeeld zoekt op 'wit zadel' verwacht je resultaten over witte zadels,
maar omdat 'Elk woord' staat aangevinkt, krijg je een waslijst met 'wit' of 'zadel' in de titel.
Hoi,
Ik begin me nu toch inderdaad toch wel te irriteren dat ik een post van enkele dagen geleden niet meer kan vinden aangezien ik ook niet meer weet in welk Topic het was. Ik wist de naam van het Forumlid nog wel en heb dus maar een PM gestuurd. Dit moet toch echt beter kunnen.
Ik zoek op 'Zorro' aangezien ik zo altijd onderteken maar dan krijg ik een waslijst van Topics waar ik OOIT gepost heb en waarbij deze week mensen nieuwe reacties hebben geplaatst. Werkt ook niet dus.
Het moet toch mogelijk zijn dat ik een Zoek opdracht ingeef en specificeer dat het nieuwe posts van mij in deze week/maand moeten zijn.
Ik weet dat anderen dit ook zoeken maar wil het toch nog even aankaarten aangezien dat in mijn optiek 1 van de grootste tekortkomingen is op het Fiets Forum.
Mvg, Zorro
Ik begin me nu toch inderdaad toch wel te irriteren dat ik een post van enkele dagen geleden niet meer kan vinden aangezien ik ook niet meer weet in welk Topic het was. Ik wist de naam van het Forumlid nog wel en heb dus maar een PM gestuurd. Dit moet toch echt beter kunnen.
Ik zoek op 'Zorro' aangezien ik zo altijd onderteken maar dan krijg ik een waslijst van Topics waar ik OOIT gepost heb en waarbij deze week mensen nieuwe reacties hebben geplaatst. Werkt ook niet dus.
Het moet toch mogelijk zijn dat ik een Zoek opdracht ingeef en specificeer dat het nieuwe posts van mij in deze week/maand moeten zijn.
Ik weet dat anderen dit ook zoeken maar wil het toch nog even aankaarten aangezien dat in mijn optiek 1 van de grootste tekortkomingen is op het Fiets Forum.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Als je een woordcombinatie weet kun je nog zoeken op 'zin'..
Als we dan toch bezig zijn...Ik heb ook wel eens fora gezien waarbij de zoekfunctie een stuk gebruiksvriendelijker is. Bijvoorbeeld het zoeken binnen een bepaald topic zou ik graag zien. Als je nu zoekt en je krijgt een topic als resultaat heb je nog de kans dat je handmatig tientallen pagina´s moet doorzoeken.