Thank you for contacting the Lance Armstrong Foundation. The cycling shorts that we carry in our online store do not have braces or bibs. Please let us know if you have any other questions.
LiveStrong kleding van Lance armstrong (lance armstrong foun
-
- Forum-lid
Ik heb via de site van LAF de vraag gesteld of de broek met bretels geleverd wordt en dit is het antwoord dat ik kreeg:
-
- Forum-lid
fietsenverveeltnooit schreef:Ik heb via de site van LAF de vraag gesteld of de broek met bretels geleverd wordt en dit is het antwoord dat ik kreeg:
Thank you for contacting the Lance Armstrong Foundation. The cycling shorts that we carry in our online store do not have braces or bibs. Please let us know if you have any other questions.
Jammer, dan gaat het feest niet door! Een toprenner die een broek verkoopt zonder brutels, hoe verzin je het???? Stond er nog mer in je mail?
Bedankt trouwens voor je antwoord!
-
- Forum-lid
Vjenne-Racer schreef:fietsenverveeltnooit schreef:Ik heb via de site van LAF de vraag gesteld of de broek met bretels geleverd wordt en dit is het antwoord dat ik kreeg:
Jammer, dan gaat het feest niet door! Een toprenner die een broek verkoopt zonder brutels, hoe verzin je het???? Stond er nog mer in je mail?
Bedankt trouwens voor je antwoord!
Nee, meer stond er niet in mijn mail. Als je meer vragen hebt, kun je die via mail stellen. Je hebt binnen dag antwoord.
Shirt vind ik wel mooi. Denk erover deze te bestellen of is er iemand die weet of ze shirt ook in Nederland verkopen?
-
- Forum-lid
Seens schreef:Heb je het besteld? Zo ja hoe is het bevallen met versturen van de kleding en verzendkosten?
Nee, Seens, ik heb niet besteld. Mijn maat hadden ze op dat moment niet. Wil nog steeds graag bestellen (als je interesse hebt kunnen we verzendkosten delen. Dit geldt overigens ook voor andere geinteresseerden)
-
- Forum-lid
Hoi Allemaal,
Sorry, voor mijn afwezigheid, maar ik ben een tijdje ziek geweest. Ik zat net weer te kijken op de site en wat zie ik daar de nieuwe collectie! Nu hebben ze wel een broek MET BRETELS! Ik ben blij dat ik nog niet besteld heb, maar had dit zeker gedaan als het niet zo gelopen was als het is gegaan. Ik ga zeker nu een bestelling plaatsen, maar wellicht is het handiger om samen met wat andere forumleden te bestellen? Is daar belangstelling voor?
Hier een linkje naar de nieuwe collectie: http://www.store-laf.org/cycling.html
Ik wacht jullie reactie.
Groeten,
Vjenne-Racer
Sorry, voor mijn afwezigheid, maar ik ben een tijdje ziek geweest. Ik zat net weer te kijken op de site en wat zie ik daar de nieuwe collectie! Nu hebben ze wel een broek MET BRETELS! Ik ben blij dat ik nog niet besteld heb, maar had dit zeker gedaan als het niet zo gelopen was als het is gegaan. Ik ga zeker nu een bestelling plaatsen, maar wellicht is het handiger om samen met wat andere forumleden te bestellen? Is daar belangstelling voor?
Hier een linkje naar de nieuwe collectie: http://www.store-laf.org/cycling.html
Ik wacht jullie reactie.
Groeten,
Vjenne-Racer
-
- Forum-lid
Ik kwam deze replica van de gele trui van de tour de france nog tegen. Ik neem aan dat er wel liefhebbers voor zijn gezien dat dit ook een mooie gele trui is.
Kleine toe;lichting: ik heb dit shirt aangehad in de maat L (was de grootste maat die ze hadden), maar die was mij te klein. Dit shirt valt dus klein uit. Ik ben zelf 1 meter 88 lang en weeg 79 kilo. Gezien dat de livestrong kleding ook van nike is neem ik aan dat het ook klein uit valt. Ik weet het niet zeker maar volgens mij worden deze shirts in Italie gemaakt en daar ben ik op vakantie geweest en heb daar nog wielrennerkleding gekocht, maar alles moet je daar een maat groter hebben dan in NL. Heb je dus normaal XL, dan moet je nu XXL hebben mochten die shirts uit Italie komen.
Deze informatie wou ik jullie niet onthouden.
Hier het linkje:
http://perry2008.perry01.netivity.nl/pr ... /zoek_yes/
Kleine toe;lichting: ik heb dit shirt aangehad in de maat L (was de grootste maat die ze hadden), maar die was mij te klein. Dit shirt valt dus klein uit. Ik ben zelf 1 meter 88 lang en weeg 79 kilo. Gezien dat de livestrong kleding ook van nike is neem ik aan dat het ook klein uit valt. Ik weet het niet zeker maar volgens mij worden deze shirts in Italie gemaakt en daar ben ik op vakantie geweest en heb daar nog wielrennerkleding gekocht, maar alles moet je daar een maat groter hebben dan in NL. Heb je dus normaal XL, dan moet je nu XXL hebben mochten die shirts uit Italie komen.
Deze informatie wou ik jullie niet onthouden.
Hier het linkje:
http://perry2008.perry01.netivity.nl/pr ... /zoek_yes/
Hoi allemaal,
Ik heb de website bekeken en er zit kleding waarin die ik zeker wel wil aanschaffen. Waar ik erg tegenop zie zijn de extra bijkomstige kosten. Ik heb eerder kleding uit de VS besteld en kreeg daarover een heffing van 10% omdat het textiel was, 19% BTW en 16 euro inklaringskosten. Bij elkaar 60 euro extra over een bestelling van 120 euro. Dat alles bij elkaar maakt het toch wel erg duur.
Misschien weet iemand hier een oplossing daarvoor omdat ik niet denk dat dit zomaar in NL of B te verkrijgen zal zijn.
Ben benieuwd.
Ik heb de website bekeken en er zit kleding waarin die ik zeker wel wil aanschaffen. Waar ik erg tegenop zie zijn de extra bijkomstige kosten. Ik heb eerder kleding uit de VS besteld en kreeg daarover een heffing van 10% omdat het textiel was, 19% BTW en 16 euro inklaringskosten. Bij elkaar 60 euro extra over een bestelling van 120 euro. Dat alles bij elkaar maakt het toch wel erg duur.
Misschien weet iemand hier een oplossing daarvoor omdat ik niet denk dat dit zomaar in NL of B te verkrijgen zal zijn.
Ben benieuwd.
-
- Forum-lid
Ik ga dan toch maar wat bestellen gezien dat je 25% korting nu krijgt.....
Kun je die bijkomende kosten niet ontduiken door op de doos ''GIFT'' te laten zetten?
Iemand al reeds ervaring met het bestellen van ARMSTRONG kleding?
Kun je die bijkomende kosten niet ontduiken door op de doos ''GIFT'' te laten zetten?
Iemand al reeds ervaring met het bestellen van ARMSTRONG kleding?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Toch heb ik dit al meerdere malen voor elkaar gekregen...... Waarom zou dit strafbaar zijn?
Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestelling van armstrong kleding in de USA?
Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestelling van armstrong kleding in de USA?
Als ik op de site kijk zie ik niks van een korting van 25%. Eerder deze week heb ik ook ander soort kleding besteld in de US en gevraagd dit als een gift te verzenden. Volgens DHL shipment wordt dit aangewerkt als gift maar moet het nog binnen krijgen. Hopelijk gaat dit langs de douane heen en dat scheelt veel geld.