andromeda schreef:Dit is wel weer een smakelijke "wie-heeft-de-grootste-discussie" aan het worden
Het vrijdagmiddagtopic. Het is duidelijk dat Moustache niet online is anders had hij allang samen met Perik aan de chips en cola gezeten.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
andromeda schreef:Dit is wel weer een smakelijke "wie-heeft-de-grootste-discussie" aan het worden
Corniel schreef:Een disc is een achterwiel
Corniel schreef: Ik denk dat je beter voor een Planet X kan gaan (of een Kuiper of een HED) dan voor een tweedehands Zipp of vergelijkbaar. Je weet niet wat er mee gebeurd is, er komen slagen in etc.
corniel schreef: Zowel Auke als ondergetekende reden op het afgelopen NK (voor kneuzen) ondanks de stevige zijwind (5 Beaufort) met onze H3's. Ging prima.
corniel schreef: Zowel Auke als ondergetekende reden op het afgelopen NK (voor kneuzen) ondanks de stevige zijwind (5 Beaufort) met onze H3's (..)
razenderoeland schreef:Bedoel je hier het open NK op texel soms mee?? Dan voel ik me toch wel in mijn eer aangetast (..)
Wat Robbebopper zegt. Er is maar één echt NK, en daar mogen alleen de Freaks of Nature aan meedoen. De snelsten tijdens het NK voor vrije renners op Texel zouden daar overigens niet eens een modderfiguur slaan. En laten we wel wezen, in het uitzonderlijke (lees: volstrekt onhaalbare) geval dat ik op Texel een rood-wit-blauw truitje zou veroveren zou ik die zeker het hele jaar vol trots dragen. Maar in mijn achterhoofd zou ik altijd onthouden dat ik die wedstrijd enkel en alleen kon winnen omdat de renners die écht hard reden, niet mee mochten doen.robbebopper schreef:Volgens mij is het een poging om zijn bescheidenheid uit te drukken (..)