C a s r a n schreef:de boef van parma schreef:@Casran: U bent niet goed bij uw hoofd. Als Uw kinderen met 200 km/h door T.B. aangereden zouden worden vindt U dat minder erg dan zijn gebruik van coke, omdat dat de TdF zou kunnen schaden. En dat is nu precies wat ik bedoel. Where do you draw the line. Begrijpend lezen is niet een ieder gegeven.
Beiden zijn bijzonder verwerpelijk, en als dusdanig ook strafbaar gesteld: ik breek mijn hoofd niet over hiërarchie in misdrijf tussen beide.
Jij stelt een strafbaar feit zomaar eventjes gelijk aan zaken als homofobie en stemrecht; hoe "niet goed bij uw hoofd" dat wel niet is trachtte ik u even duidelijk te maken met een tegenvoorbeeld... boodschap begrepen dus.
U heeft de boodschap nog steeds niet begrepen.
Wat in uw land strafrechtelijk niet verboden is, kandat in andere landen wel degelijk het geval zijn. De wereld houdt niet op in Belgie.
Overigens is homosexualiteit iets anders dan homofobie. Maar u haalt wel meer zaken door elkaar.
Dat het u niet uitmaakt of TB te hard rijdt (eufemisme bij 200km/h) en hiermee een direkt gevaar voor de mensheid vormt of dat hij op zn zolderkamertje een lijntje coke neemt, is een understatement voor kortzichtigheid.
Tenslotte: Als TB zn moeder slaat is dat strafrechtelijk niet toegestaan in Belgie. Echter, voor dat feit zou hij niet uit de tour geweerd worden, net zo min dus voor, bij voortduring, veel te hard rijden met of zonder een slok op. De willekeur Casran, de willekeur.