hallo,
ik heb pas en willier izoard gekocht zonder wielen.
ik ben op zoek naar een setje wielen wat er mooi bij staat
maar ook een goede kwaliteit wielen ben ik naar op zoek.
ik dacht zelf een dan campa eurus
hebben jullie een betere keus laat me dat dan even weten aub
mvgr.
ties
beste keus wielen max. 900 euro???
- Lcsmet
- Forum-lid HC
THjustice schreef:hallo,
ik dacht zelf een dan campa eurus
mvgr.
ties
Niet verder zoeken.
Heel erg goede wielen en ruim binnen je budget.
Kan je nog een setje "winterwielen" aanschaffen.
Succes en laat ons weten wat het geworden is?
Foto van je fiets met wielen

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
JaPio64 schreef:wat weeg je? (niet onbelangrijk soms...)
mijn gewicht is geen probleem!
61 kilo kunnen alle wielen wel aan neem ik aan

er zijn toch wel wat verschillende reactie's maar dan denk ik toch dat ik maar voor de campa eurus ga!
allemaal bedankt voor de reactie zodra ik ze binnen heb drop ik even een foto!
-
- Forum-lid
komt omdat de eurus veel goedkoper zijn dan het budget dat je aangeeft. eurus heb je voor ca 500.
overigens, uit jou keuze begrijp ik dat je voor alu niet aero velgen wilt gaan, klopt dit ook? anders (stukken zwaarder) kunnen carbon met alu velgrand 50mm. of 50mm full carbon wielen. Onduidelijk is of je dat wilt..
als je juist lichter wilt campa neutron ultra. in de alu. (1470gr) of 1392 voor dura ace wielen
en als je voor full carbon gaat kan dat nog lager liggen..
is dus afhankelijk van je wensen...
overigens, uit jou keuze begrijp ik dat je voor alu niet aero velgen wilt gaan, klopt dit ook? anders (stukken zwaarder) kunnen carbon met alu velgrand 50mm. of 50mm full carbon wielen. Onduidelijk is of je dat wilt..
als je juist lichter wilt campa neutron ultra. in de alu. (1470gr) of 1392 voor dura ace wielen
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Gekke_Henkie schreef:komt omdat de eurus veel goedkoper zijn dan het budget dat je aangeeft. eurus heb je voor ca 500.
Nou ik heb er niet zo heel veel verstand van...
Ik heb nu wielen van mavic die bevallen prima maar het zijn klim wielen
Ik ben nu meer op zoek naar wielen wat er tussen zitten wat lekker op het rechte stuk lopen en wat ook nog wel redelijke klim wielen zijn
En natuurlijk heb ik ze liever lichter dus als je andere wielen van circa 900 euro weet hoor ik het graag
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je kunt ook eens op de website van Bikexperto (eigenaar Zoran) kijken. Veel keus binnen jouw budget. Als je Zoral mailt/belt, kan hij je waarschijnlijk een goed advies geven. Zijn handgebouwde wielsets staan op dit forum bijzonder goed aangeschreven. Met een budget van 900 euro kan hij waarschijnlijk een licht en duurzaam setje bouwen.
http://www.bikexperto.com/
http://www.bikexperto.com/