Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het Grote Fietsbroeken Topic

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 05 jun 2008 15:27

Ben fan van Assos, maar heb me toch laten verleiden om een Nieuwe Castelli te kopen, koste maar 45 Euro en ik vond het interessant omdat hij erg open was aan de voorkant wat misschien wat voordelen op hete dagen heeft. Daarnaast zag hun nieuwe zeem er goed uit. Ik heb er nog niet mee gereden maar in het ergste geval gaat het me toch wat tegen vallen en gebruik ik deze broek alleen op korte avondritjes.
Afbeelding

six13freak
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 aug 2006 13:45

six13freak 06 jun 2008 16:09

Ik rijd sinds 2 jaar, ook mede op advies van dit forum in een Sugoi RS bib. Bevalt uitstekend. Had eerst een Assos geprobeerd, maar daarvan waren de bretels te kort. Heb absoluut geen spijt van mijn 2e keuze: heerlijk (rekbaar) zeem en door de vele panden en soepele stof een uitstekende pasvorm. Bovendien nog geen enkel spoortje van slijtage.

blik
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 21 mei 2008 11:35

blik 10 jun 2008 19:04

Ik heb een Agu gekocht bij de Perry Sport. Zit verder prima. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal :)

joostboudewijns
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2007 15:04

joostboudewijns 10 jun 2008 22:06

Sinds kort heb ik een Nalini Team Milram Broek met bretels.

De prijs viel wel mee,in de internet uitverkoop heb ik er 75€ Incl. verz. kosten voor betaald.

Ik moet zeggen dat dit de beste broek is die ik ooit gehad heb de zeem zit perfect de pasvoor is geweldig pijpen zitten lekker strak om de benen.

Ook zit er een zakje achterop de rug voor eventuele communicatie apparatuur die gebruik ik lekker voor mijn Ipod.

Verder is het ook een stevige broek ik ben er 1 keer me gevallen maar absoluut geen schade.

De bretels zitten ook goed over je schouders wat bij andere broeken wel eens anders is geweest.

Gr joost
groeten joost boudewijns

theseparator
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2008 00:57

theseparator 18 sep 2008 01:05

Ik ben gezegend met sprintersbenen, kort maar zeer stevig.
En uiteraard ook heel snel.....

Heb al mijn hele leven problemen met broeken. Omvang vereist L of XL lengte echter slecht een S of M.

Mocht iemand tips hebben voor een merk/model wat ook geschikt is voor sprinters dan hoor ik het graag.

sirbas
Forum-lid
Berichten: 452
Lid geworden op: 11 jun 2007 15:21

sirbas 18 sep 2008 18:44

Na een aantal jaar AGU (Nalini) broeken en een paar Nalini team broeken, sinds kort een Adidas Adistar broek. 2x zo duur maar de anatomische zeem zit ook navenant prettiger.

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 19 sep 2008 00:37

Laatst een Gore Power II aangeschaft en ik moet zeggen een goede pasvorm en een geweldige zeem.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 19 sep 2008 00:58

Nog niemand ervaring met de Loefler broeken? Ik wil er volgend jaar eens één gaan proberen...
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie