Ervaringen nederlands maatwerk in staal
-
- Forum-lid
Eender voor Presto, vroeger bouwde Joop de frame's in Amsterdam. Sinds zijn vertrek komen de frame's bij Duell-Jan van Dalen vandaan.
Enig idee of Jonkers zijn fietsen zelf bouwde?
Bioracer bouwde zelf ook zijn fietsen.
Enig idee of Jonkers zijn fietsen zelf bouwde?
Bioracer bouwde zelf ook zijn fietsen.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid
weet er iemand waar je in België terecht kan voor een stalen frame te laten lassen?
flandrien_1976 schreef:weet er iemand waar je in België terecht kan voor een stalen frame te laten lassen?
bij http://www.pro-winner.be/ in Oostende.....
Ik heb geen ervaring met Braun, weet wel dat hij sinds een paar maanden een nieuwe grotere shop heeft en ik naar binnen kan kijken vanuit mijn huiskamer raam
-
- Forum-lid
Lazy Turbo schreef: Alleen bergop iets in het nadeel weegt wat meer, maar ik weeg zelf 85 kg .... ..... dus dat nadeel kan mij gestolen worden.
Als je even uitlegt waar we moeten zijn kunnen we je zonder enig probleem helpen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Ik vindt het wel mee vallen. Mijn carbon fiets weegt 7,5 Kg.
Mijn nieuwe stalen fiets weegt 7,8Kg. Hij is ook niet gebouwd om op een laag gewicht uit te komen. Er zal dus wel een hoop aan te tunen zijn.
En ja...ook ik heb zelf wat teveel kilo's (88) Dus waar gaat het over.
Mijn nieuwe stalen fiets weegt 7,8Kg. Hij is ook niet gebouwd om op een laag gewicht uit te komen. Er zal dus wel een hoop aan te tunen zijn.
En ja...ook ik heb zelf wat teveel kilo's (88) Dus waar gaat het over.
-
- Forum-lid
weet iemand of er ook ergens tests zijn van Nederlands staal, heeft fiets daar ooit iets mee gedaan?
-
- Forum-lid
IK vraag het omdat ik me voorgenomen heb om in januari / februari een nieuwe fiets aan te schaffen en ik neig erg naar NL maat staal .... Ik ben erg gecharmeerd door m-gineering maar kan eigenlijk geen reviews of iets dergelijks vinden...
-
- Forum-lid
Diogenes schreef:>Mijn nieuwe stalen fiets weegt 7,8Kg.
Record / D-A groep? Wat voor frame heb je?
Merk: Reus
Frame Columbus Neuron
- Campagnolo SuperRecord
- Fulcrum Racing 1 2wayfit wielen
- Pro pen, stuur en stuurpen
- Regal zadel
- Elgar pedalen
Dat is echt heel licht voor een stalen fiets. Heb je al eens een foto gepost, toevallig?
Ik heb zelf iets tegen de PRO PLT stuurpen. Ik heb hem op een fiets zitten, maar ik erger mij telkens weer aan die hoekige vorm. Ik gebruik nu eigenlijk altijd Ritchey WCS.
Ik heb zelf iets tegen de PRO PLT stuurpen. Ik heb hem op een fiets zitten, maar ik erger mij telkens weer aan die hoekige vorm. Ik gebruik nu eigenlijk altijd Ritchey WCS.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido