Ridley of wilier
Hej iedereen, ik ga mijn eerste fiets aanschaffen.
Ik zit tussen 2 modellen te twijfelen, nl:
- Ridley Orion 2008
- Wilier Izoard 2008
Welke van beide lijkt jullie het beste?
En wat is het verschil qua kwaliteit tussen beide merken eigenlijk? Ik heb me echt al rot gezocht op internet maar niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag gevonden.
Alvast bedankt
Ik zit tussen 2 modellen te twijfelen, nl:
- Ridley Orion 2008
- Wilier Izoard 2008
Welke van beide lijkt jullie het beste?
En wat is het verschil qua kwaliteit tussen beide merken eigenlijk? Ik heb me echt al rot gezocht op internet maar niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag gevonden.
Alvast bedankt
naar de kleur moet je niet altijd kijken hé mao
ik weet dat de ridley een stijve maar niet echt lichte fiets is. Daarbij komt dat de garantie sneller zal opgelost worden als bij wilier. maar de wilier heeft wel iets meer uitstraling en is net iets uitzonderlijker als een ridley.
hier bij op het forum zijn een heleboel rijders met een izoard die ongetwijfeld meer uitleg kunnen geven.
ps ik zou gaan voor de wilier voor toer gebruik
ik weet dat de ridley een stijve maar niet echt lichte fiets is. Daarbij komt dat de garantie sneller zal opgelost worden als bij wilier. maar de wilier heeft wel iets meer uitstraling en is net iets uitzonderlijker als een ridley.
hier bij op het forum zijn een heleboel rijders met een izoard die ongetwijfeld meer uitleg kunnen geven.
ps ik zou gaan voor de wilier voor toer gebruik
-
- Forum-lid
Dat is een Ridley Boreas die daar staat mao. De orion is deze:
-
- Forum-lid
Over kleuren en smaken..... maar deze keer vind ik het toch ook duidelijk.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.