Hallo allen,
Bedankt voor alle reakties op mijn startvraag.
Zojuist teruggekomen van 130 kilometertjes Bilzen Classic.
Zoals amateurke al aangeeft: het was een mooie tocht, zeker de moeite waard.
Ondanks de voorspellingen was het super weer.
Ëén minpuntje: in het Waalse gedeelte een slecht wegdek.
Mij zien ze er volgend jaar weer.
Misschien is het zinnig om eens een topic te starten over tochten die minder bekend zijn maar veel meer aandacht verdienen dan ze nu krijgen.
Benieuwd naar jullie reakties.
Groeten allemaal, Rob.
Bilzen Classic
-
- Forum-lid
Vandaag de bilzen classic gefietst (175 km) alle lof voor de organisatie, goede uitpijling, goede bevoorrading, prachtig parcour, weining hinder van verkeer en een hele dag prachtig weer. Erg lekker gefietst en zeker voor herhaling vatbaar.
En dat alles voor maar 4 euro niet te geloven.
En dat alles voor maar 4 euro niet te geloven.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="FSC_87"]Ik ben net terug. Echt heerlijk in het zonnetje gefietst ondanks de voorspelde regen. Was echt een mooie tocht door een mooie streek. Enig nadeel was het soms erg slecht wegdek.[/quote]
zo zie je maar weer... laat niet je plezier bederven door die f*!ck@n weerberichten.
mooie tocht, top organisatie, goed gefietst, lekker weer, voor weinig ... wat wil je nog meer. volgend jaar zeker weer!
zo zie je maar weer... laat niet je plezier bederven door die f*!ck@n weerberichten.
mooie tocht, top organisatie, goed gefietst, lekker weer, voor weinig ... wat wil je nog meer. volgend jaar zeker weer!
heb ook de 130 gereden met een gemiddelde van 27 km/u op de teller ,vond het ook een zeer mooie toer alleen zeggen jullie dat het een fantastische bevoorrading was ,ik vond het niet slecht maar omdat goed te noemen is iets anders, doe dan maar eens de safety jogger classic in september dit noem ik een bevoorrading
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
Ik vond het ook een zeer mooie rit! De 175 afgemalen in een strak tempo. Was dus wel pittige training
@GastheerG: Ik heb je gezien, maar ik was toen niet zeker of jij het was... Na het zien van je fotoreporrtage ben ik er echter van overtuigd dat jij het was Als ik je een volgende keer tegenkom dan groet ik je zeker!
@GastheerG: Ik heb je gezien, maar ik was toen niet zeker of jij het was... Na het zien van je fotoreporrtage ben ik er echter van overtuigd dat jij het was Als ik je een volgende keer tegenkom dan groet ik je zeker!