als je toch aan het veranderen bent: maar er dan ook even een van ipv eem:p
nee hoor, kan gebeuren, ik heb het zelf ook zo vaak
Moser Site
RB schreef:
Dan ben ik benieuwd waarom je vriendin een flatbar heeft gekozen en jij een conventioneel race stuur? Omdat zij een vrouw is en jij een man bent?
wie zegt dat mijn vriendin een flatbar heeft Man, ik weet niet eens wat een flatbar is :p.
Ze heeft in ieder geval een minder breed stuur en een kortere stuurpen
Blik schreef:RB schreef: edit: DOM DOM het staat gewoon onder de foto....excuus! Maar wat bedoel je met vrouwen stuur? een flatbar??? Is dat tegenwoordig alleen voor vrouwen?
Is dat niet ook wat smaller dan een normaal mannenstuur? (weet het niet zeker, ben nog een n00b ). Er zit in ieder geval een kortere stuurpen op
Ik ging er even van uit dat je met "is dat niet ook" verwees naar de opmerking over een flatbar. Daarbij veronderstelde ik dus dat je daarmee bevestigd dat zij een plat stuur (FLAT BAR) heeft, dus niet van die haken eraan om in te hangen zoals op de fiets op de foto.
iig... er wordt lekker langs elkaar heen gepraat hiero...
Ik zal minder snel aannames doen/zelf invullen in de toekomst.
Ik zou zegen terug on topic...en ik laat dit forum weer aan MOSER rijders.
Red Bull PRO-SL 3000 - All Black
RB schreef:
Ik ging er even van uit dat je met "is dat niet ook" verwees naar de opmerking over een flatbar. Daarbij veronderstelde ik dus dat je daarmee bevestigd dat zij een plat stuur (FLAT BAR) heeft, dus niet van die haken eraan om in te hangen zoals op de fiets op de foto.
iig... er wordt lekker langs elkaar heen gepraat hiero...
Ik zal minder snel aannames doen/zelf invullen in de toekomst.
Ik zou zegen terug on topic...en ik laat dit forum weer aan MOSER rijders.
Maakt niet uit Ik heb in ieder weer geleerd wat een flatbar is.
Ik heb vandaag bidonhouder en fietscomputer (basismodel Ciclosport van 14 euro) geïnstalleerd. Heb erg veel zin in komend weekend wanneer ik weer tijd heb om te fietsen