Lelijkste shirt voor 2008
-
- Forum-lid
[quote="havana"]Tinkoff vind ik ook vreselijk.
Of dat het tenue niet het niveau haalt van degenen die er in staken (De Buffel Bontempi, Chiappucci, Tafi, Johan, Abdoesjaparov, Roche etc.).
De kleding van Lampre vind ik niet slecht omdat die kleuren gebruiken die je benen en armen bruiner doen lijken....
Of dat het tenue niet het niveau haalt van degenen die er in staken (De Buffel Bontempi, Chiappucci, Tafi, Johan, Abdoesjaparov, Roche etc.).
De kleding van Lampre vind ik niet slecht omdat die kleuren gebruiken die je benen en armen bruiner doen lijken....
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
[quote="GastheerG"]Een paar mensen opperen dat het Bianchi shirt van Ulrich het mooiste is. Bijna goed! Er is 1 mooiere en een waar de term Celeste vandaan komt.
Oud maar nagelnieuw in de kast! Ligt te wachten op L´Eroica:D
[/quote]
Damn Gastheer !
Van Ebay zeker ? Dan ben jij degene die op het laatst nog net over mij heen geboden heeft voor dat trikootje! Moest wel even flink balen toen!
Maar 't is een pracht shirt, geniet ervan!
Oud maar nagelnieuw in de kast! Ligt te wachten op L´Eroica:D
[/quote]
Damn Gastheer !
Van Ebay zeker ? Dan ben jij degene die op het laatst nog net over mij heen geboden heeft voor dat trikootje! Moest wel even flink balen toen!
Maar 't is een pracht shirt, geniet ervan!
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
Half on topic, geen prof shirt (hoop ik toch zeker niet voor een renner), maar kwam het volgende short tegen op het internet.
Mag wat mij betreft niet ontbreken bij 'het lelijkste shirt'. Je zal er mee rijden.
http://www.uplood.info/pics/f174ec99207 ... c0744d.jpg
Mag wat mij betreft niet ontbreken bij 'het lelijkste shirt'. Je zal er mee rijden.
http://www.uplood.info/pics/f174ec99207 ... c0744d.jpg
- de zwarten
- Forum-lid HC
deze jongeman heeft wel een tijgervelletje dat combineert:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ik heb zelf via ebay een cornflakes shirt aangeschaft, vandaag is ie binnengekomen dus als je morgenochtend ergens een fietser met cornflakes shirt ziet grote kans dat ik het benIk vind het een leuk shirt. Waar kun je die kopen? Hebben ze er ook broeken bij?
Ik vind het wel een mooi en apart shirt ( smaken verschillen nu eenmaal )ze zijn ook via een site te koop: www.love2pedal.com